Twijfel over de naam..

En hoe spreek je Louna uit? Als in Launa met een ou of au of wel als Loena/ Luna? 
Hier ga je geheid verwarring in krijgen indien je het uitspreekt als Loena zou ik voor Luna gaan om het te schrijven.... 
Als je het wel met een ou dan wel au uitspreekt, kun je dit negeren natuurlijk :) 
Maar ik ben altijd beetje huiverig om een naam anders te schrijven dan gebruikelijk of direct herkenbaar zodat je kind later niet continue zijn naam hoeft te herhalen dan wel te verbeteren..... 
Goeie tip inderdaad met achternaam erbij (staat deze al vast?) en eventueel een 2e of 3e naam.... 
En wat vind je van Nora(h)? Past ook wel in dit rijtje. 

Onze dochter heet Noé?
misschien 2 opties houden en gewoon kiezen zodra je kindje op je borst ligt? Misschien weet je het wel als je het koppie van je kindje ziet:)

Allemaal heel leuk! Het is jullie naam, dus zou het niet laten afhangen van de mensen hier, maar van jullie gevoel :)
Hebben jullie samen al gefantaseerd over de toekomst van jullie kindje? Misschien dat er dan eentje uitspringt... Die tip vond ik hier https://mybabywatcher.com/hoe-de-perfecte-babynaam-kiezen/

Terug
Bovenaan