Twijfel over de naam

Hebben jullie dat ook? De naam staat al een tijd vast maar ineens vliegt het me aan, is het wel de leukste? Waarom niet die of die? Mijn vriend vind het belachelijk hij vind dat het al besloten is dus daar komt hij niet op terug. Lekker dan, ik denk nu kan je nog terug! Wij hebben 2 namen gekozen, ook al omdat het moeilijk kiezen was haha!

hahhahaah die twijfels

dat had ik ineens met de kinderwagen en autostoeltje en moest op laatst moment nog anders
nu twijfel ik weer

ik heb een ander en beter stoeltje maar twijfel nu wel of dat nodig was stom he?
de kinderwagen is twijfel-af, ik heb een inklapbare versie erbij gehaald voor 15 euro! en hij is helemaal goed! kan ik altijd mkkelijk met de auto weg.

de naam heb ik beetje twijfel over maar kan niks beters bedenken, de 1e naam is vast maar de 2e naam niet helemaal

het zijn vooral de hormonen
Schrijf de naam een paar keer op, voluit en initialen en spreek hem uit, noem je kleine zo en dan wen je er wat meer aan. Het is ook raar om straks een hummeltje te hebben die die naam draagt

Ja kan ik me ook niet echt voorstellen ja! En inderdaad de kinderwagen etc etc allemaal over getwijfeld, ik ken iemand die allemaal spullen in de zwangerschap had gekocht en daarna ( toen de hormonen weg waren) dacht van oh mijn hemel wat een lelijke dingen heb ik aangeschaft! Hoe erg is dat!! En dan denk ik als ik dat maar niet met de naam heb...

oh dat is kaartje is het enige waar ik zeker van ben, vanaf maand 1 al gezien en ik kan geen leukere vinden

moet zeggen dat je een kinderwagen nog wel kunt veranderen, omruilen of verkopen maar een naam is wat lastiger idd.

Wij hebben geen twijfel over de naam ! Al voor we wisten dat het een jongen werd waren we hierover uit.. Ik had 1 jongensnaam opgeschreven en laten zien aan mijn man... die stond me stomverbaasd aan te kijken.. hij had die zelfde naam namelijk al 3 weken in gedachten alleen nog niet tegen mij gezegd omdat we er nog niet mee bezig waren (rond week 10 ofzo). Dus dat was zo toevallig... die naam hebben we beiden nooit tegen elkaar gezegd..... echt heel bijzonder..
over een meidennaam waren we nog niet heel erg uit.. maar dat is niet nodig ! :)

1 ding waar ik misschien wel over twijfel.. mijn man vindt me achterlijk.........is dat ik de kleine wil vernoemen naar mijn hond Charlie ;) (als 2de naam). Het gaat niet goed met hem, dus het is afwachten hoe lang hij nog te leven heeft ;) ik zou graag zijn naam als 2de willen gebruiken... maar ja mijn man moet er wel mee eens zijn.
Mocht hij echt voor die tijd doodgaan, wil ik dat toch wel graag doen.. maar ja we zien wel ;)

Verder heb ik geen twijfels over alle spullen ! Ben er super blij mee ;) en het geboortekaartje heb ik zelf ontworpen waar ik helemaal tevreden over ben ;) Dus dat komt ook helemaal goed !

Oja nog iets over de naam.. we noemen de kleine (althans vooral mijn moeder :)) steeds Joepie... hoe dat erin is gekomen weet ik ook niet ;) maar het leek mij ook leuk om die als 2de naam te gebruiken.. maar dat wilt mijn man ook niet hahaha

Hier geen twijfels over de naam. Wij hebben er namelijk nog geen een waar we het beide over eens zijn.

Ik durf ook bijna niet meer te beslissen omdat het zo definitief is.

Ach we komen er wel uit, we zullen wel moeten.

Terug
Bovenaan