Twijfel over de naam

Toen ik zwanger was van Mara hebben mijn man en ik een lijstje met mooie namen gemaakt en toen we gingen strepen waren we gelijks in 5 minuten er al uit met de meisjes namen!!!

Helaas zijn we nooit uitgekomen met de jongensnamen. Gelukkig is ze geen jongetje hihihi

Nu ik zwanger ben van de 2e begon de volgende ronde, en wat denk je? binnen 5 minuten hadden we de jongensnamen1 (dezelfde die hij de vorige keer neit goed genoeg vond hihi)
Maar de meisjesnamen was stuk lastiger.
De 1e naam is gelukt, vernoemd naar zijn ouders en de 2e naam is een afgeleide van een naam die ik heel mooi vind.
Maar ik zou graag die 2e naam nog aparter willen!
Mara Teani is ook lekker apart

Hier geen twijfel over de naam.

Het enige waar ik over twijfelde was het geslacht...had het nooit zo goed gezien, afgelopen week toch nog even naar laten kijken, maar het is en blijft gewoon een mannetje gelukkig :) Verder waait er wel eens wat op en dan probeer ik me toch vast te houden aan de gedachten: is het echt zo belangrijk... en ja, de naam is echt zo belangrijk vind ik ook hoor, maar verder overleven we het wel toch :)

@lieloe, Ik vind charlie een leuke 2e naam, maar moet je wel eerlijk bekennen dat het vernoemen naar een hond mij zelf niet zo leuk lijkt.
Dat je het wilt vind ik echt niet raar, maar als ik zelf degene zou zijn die de naam krijgt en je de vraag krijgt goh vanwaar charlie als 2e naam en dan zeg je: vernoemd naar de vroegere hond van mijn moeder...weet niet of ik dat zo leuk zou vinden.

2e naam kwam er hier niet door trouwens, en dat was nog wel een vernoeming naar mijn vriend, maar dan net anders. 1 naam vind ik ook prima, wij vinden hem leuk tenminste :)

@littel babbie haha ;) dat is ook de reden waarom mijn man het niet ziet zitten !!! ;) het liefst gaf ik hem ook nog een 3de naam naar mijn andere hond viktor haha ;) maar ja waarschijnlijk wordt het gewoon 1 naam..
Ik ben alleen gek met beesten :) beetje te gek misscihen.. dus vandaar dat ik daaraan moest denken ;) En aangezien ik het een leuke naam vind (niet typisch een hondennaam :)) leek het me als 2de naam leuk.. maar ja je moet er beiden over eens zijn en dat wordt hem waarschijnlijk niet..

mijn hond moet gewoon nog maar ff mee gaan haha

Ja, je hond is net als een kind voor je. Mijn hondje woont bij mijn vroegere vriend, als ik hem te logeren heb en hem weer terug breng heb ik het altijd moeilijk. Die heet trouwens rocky...zou nooit goed komen als tweede naam haha

Hihihi Rocky Balboa????

Met mijn dierentik zou het een heel lang verhaal worden: Gandalf, Eowyn, Mistery, Fay-linn, Sjappe, Shia, Sjors,Sjimmie, Shanti En dat zijn alleen de levenden hahahaha De overleden zijn Dotty, Charly, Chewie, Rex, Vleermuis, Sasha, en dat waren alleen katten honden en vogels, de cavia's Yentl, en verder weet ik het niet meer hihihi

Wel besefte mijn man dankzij mij vorige week pas dat deze meid ook naar hem vernoemd wordt!!
Met Mara kwamen we er later pas achter dat ze vernoemd is naar mijn ouders hihihi die heten allebei Maria als 3e naam.

Dennes is vernoemd, naar wie kunnen we niet vragen maar hij heeft als 2e naam Johannus, zijn vader heette Johannus en zijn moeder Johanna
Leuke is dat deze meid in mijn buik dus naar alle 3 verneomd wordt en niemand tot nu toe de naam geraden heeft.

Dit keer kwamen we er dus pas later achter dat onze meid naar haar eigen papa vernoemd wordt hihihihi

ergens zijn we behoorlijk dullig blijkbaar. Ik heb eigenlijk nooit de behoefte gehad om te vernoemen, Maar omdat zijn ouders overleden zijn voordat de kids kwamen had ik het voorgesteld.

We geloven ook graag dat zijn moeder over onze meisjes waakt en zo toch haar kleinkinderen ziet. Ze wou zelf zo graag een meisje en nu heeft ze straks 2 kleindochters. Zo kan hij hun overlijden wat meer een plekje geven.

ohh jemaakt ons nieuwsgierig!! zat ook gelijk al te denken!! haha
nou moet zeggen over de naam ben kaardig uit, geloof wel dat khet doe en trouwens hij staat al op mijn proefdruk en deze is al goed gekeurd haha
jongensnaam hebben we nog wel een proefdruk gemaakt, kijk je weet nooit en denk stel dat het nou toch een jongen is dan ken kalles nog gaan mailen naar die vent dus dacht dan maar zo maar als kecht die naam zou doen van een jongen zou ker ook wel aan moeten wennen. wij willen hem dan helemaal vernoemen naar mijn man. en meisje naar mijn zus en schoonmoeder. en die naam is echt heel schattig dus heb zoiets van zal toch wel een meisje worden heb het nu al 2x gezien.

Terug
Bovenaan