Twijfel over een wobbel

Wij hebben destijds een wobbelplank gekocht voor ons toen 2 jarige zoontje. Hij heeft er in het begin amper naar omgekeken. Zijn broertje speelde er later, op jongere leeftijd wel meteen veel mee. En nu de jongste van 1.5 zit er ook regelmatig op om even lekker te wobbelen. Verder word de wobbel regelmatig gebruikt als brug voor alle auto's, als object om de hut die ze maken te ondersteunen en dus te wobbelen. Nadeel vind ik wel de vingers die er wel eens onder komen! Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt maar ik heb ondertussen een jaar terug voor de oudste 5 speelmatrasjes gemaakt en daar wordt elke dag mee gespeeld en hun eigen fantasie bij gebruikt. (matrasjes van de ikea en dan zelf een hoes genaaid) vind dat zelf een betere aankoop dan de wobbel maar zal wel verschillen per kind natuurlijk.
Als ik de keus nog een keer zou moeten maken had ik de wobbelplank niet gekocht trouwens. 
 
[quote quote=10393714]Wij hebben destijds een wobbelplank gekocht voor ons toen 2 jarige zoontje. Hij heeft er in het begin amper naar omgekeken. Zijn broertje speelde er later, op jongere leeftijd wel meteen veel mee. En nu de jongste van 1.5 zit er ook regelmatig op om even lekker te wobbelen. Verder word de wobbel regelmatig gebruikt als brug voor alle auto’s, als object om de hut die ze maken te ondersteunen en dus te wobbelen. Nadeel vind ik wel de vingers die er wel eens onder komen! Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt maar ik heb ondertussen een jaar terug voor de oudste 5 speelmatrasjes gemaakt en daar wordt elke dag mee gespeeld en hun eigen fantasie bij gebruikt. (matrasjes van de ikea en dan zelf een hoes genaaid) vind dat zelf een betere aankoop dan de wobbel maar zal wel verschillen per kind natuurlijk. Als ik de keus nog een keer zou moeten maken had ik de wobbelplank niet gekocht trouwens.[/quote]
Daar heb ik de ruimte helaas niet voor.. Had je de wobbel niet gekocht omdat er te weinig mee gedaan word voor de prijs dan?
Want ik zou het ook wel prijzig vinden als het enkel gebruikt wordt als brug voor autotjes...
 
Terug
Bovenaan