Twijfel over het geslacht

Hallo, met 15 + 5 wkn hebben we een geslachtsecho gehad. Er is ons verteld wat we krijgen maar toch zegt mijn gevoel zo sterk iets anders. Dit is onze 4e zwangerschap en verloopt zo anders dan de eerste 3. Ben veel misselijk en spugen. Daar komt bij dat wij al 3 kinderen van het zelfde geslacht hebben en toen duidelijk op de echo's konden zien wat het werd en nu zien we het niet duidelijk. Terwijl we dachten dat we het nu wel snel zouden zien omdat we "geoefend" waren ? Wie herkent dit? En hoe vaak hebben echoscopisten het tegenwoordig nog mis? Gebeurd het vaak dat het geslacht toch anders is bij de 20 wkn echo en de geslachtsbepaling van 16 wkn? Ben zo bang dat we volgende wk met de 20 wkn echo toch het andere geslacht te horen krijgen...
 
Tja in het "ergste" geval is het het andere geslacht ?‍♀️ er komen weleens ergere dingen uit een 20 weken echo.
Ze hebben het voor 99 procent goed het geslacht dus er zitten soms wat foutjes bij. 
En misselijkheid of een andere zwangerschap zegt niks over het geslacht .
Misschien nog een echo plannen als je het voor de 20 weken echo nog wilt weten 
 
Hier was het bij 16 weken een jongen en bij 20 weken toch een meisje. Was snel geschakeld omdat dit meer bij mijn "gevoel" paste. Dus ja, het kan.
 
Onze echoscopiste zei dat ze er geen uitspraak over doet als ze niet 100% zeker is. Dan moet je later terug komen. In ons geval klopte het beide keren wel, 2 x een meisje. Ze was er ook direct zeker over. Zelf moest ik dan echt wel even turen, en ohja, daar zou je een hamburgertje in kunnen herkennen ja. Thuis zat ik dan echt nog wel een paar keer te kijken van het zal wel.... Maar zij bracht het gebied in beeld en zei binnen een paar seconden heel zelfverzekerd wat het was. En dat klopte dus ook, maar ik hield tot de 20 weken echo wel een slag om de arm. 


We deden deze echo's overigens al tussen 14-15 weken in. 


Ik zit je stukje nog eens te lezen: begrijp ik goed dat je al 3 x hetzelfde geslacht hebt en nu ook erg hoopt op het andere geslacht? Misschien speelt dat ook een beetje mee? Ik ben nu zwanger van de derde, pas 8 weken, maar dat herken ik wel een beetje. 
 
Terug
Bovenaan