twijfel over vriendlief of hormonen??

ik ben blij dat mijn vriend me tijdig heeft gezegd dat hij me toch wel een zeikerd vond geworden. Toen ben ik eens goed naar mezelf gaan kijken en kon alleen maar concluderen dat hij gelijk heeft... Nu ik dit weet zeik ik lekker in mijn hoofd, maar bedenk voordat ik wat zeg of het wel redelijk is. Zo niet, dan houd ik mijn mond.

Ik erger me ook aan dingen van mijn vriend, maar zie dat het aan mij ligt. Juist doordat ik nu zo'n zeikerd ben geef ik 'm nog vaker een dikke kus en zeg dat ik van 'm hou. Zo heeft hij er in ieder geval geen last (meer) van en hoef ik me niet schuldig te voelen.
 
Dokter Phil, wat weet hij nou! Is hij ooit zwanger geweest?? Die man maakt feilloos gebruik van zijn populariteit. Hij verteld niets nieuws, gewoon een kwestie van logisch nadenken en dan komt iedereen tot "zijn conclusies"
Gewoon hormoonhuishouding, negen maanden uitzitten, en op een van je goede dagen aan je man vragen om het je alsjeblieft te vergeven, als hij van je houdt slaat ook hij net als jij zich er wel doorheen.
 
Terug
Bovenaan