twijfel waar voelen jullie de hikjes??

A

Anoniem

Guest
misschien een vreemde vraag.
maar ik ben sinds het weekend zo aan het twijfelen gegaan.
ik voel de baby onder mij ribben hikken.
en voel het aan de zijkant "drukken" ipv schoppen.

denk nu zelf dat het misschien nog wel eens een stuit kan zijn.
hoewel de vk/ha voelde dat het hoofdje beneden lag afgelopen week.
maar bij mijn zoontje hadden ze het ook fout die lag toen wel in een stuit.
tis dat ik ben door blijven zeuren dat  er voor mijn gevoel iets niet goed was, want anders hadden ze me nooit doorgestuurd

en nu heb ik weer last van die "onrust"

sas (35w1)

Kan me voorstellen dat je dan twijfelt, de hik voel ik ook niet altijd van onder hoor, lijkt wel of soms zijn kontje meehuppelt met een hikje dus voel ik het ook of alleen boven. Raar gevoel die hikjes!

Ik voel de hikjes wel alleen onderin.... Maar misschien beweegt jou baby met zijn hele lijf meer mee.... (ik zeg ook maar wat hoor)

Anders toch aandringen op een echo. Beetje vervelend als je tijdens de bevalling erachter komt dat beeb in een stuit ligt.

Simone 35.4

Ook ik twijfel door die hikjes. Ik voel ze de ene keer onderin en daarna bijna bij mijn ribben of onder mijn navel. Misschien is het inderdaad zo dat de baby met zijn hele lijfje meebeweegt.....gewoon vragen voor een echo hoor als je twijfelt!

Groetjes Hanneke, 32,6 zwanger en mama van Hjerre 13 maanden

ik twijfel ook heel erg, toen de kleine in een stuit lag voelde ik ze vaak rond me navel en nu is de kleine goed gedraaid en voel ik het iets onder me navel.

maar als je onrustig blijft gewoon je vk bellen

Bij mij varieerd het heel erg van onder de navel tot bovenin.Ook toen ze nog in stuit lag.Als je denkt dat hij of zij in stuit ligt gewoon gaan zeuren hoor ze worden vanzelf gek van je.Helpt het niet ga je gewoon overdrijven.Werkt meestal

ik voel de hik overal, de mijne ligt in stuit maar ik voel het net zo goed onderin. Vaak voel ik het zelfs tussen mijn benen. Dat heb ik bij deze baby zowieso vaak en bij mijn eerste niet, heel raar is dat.

Terug
Bovenaan