twijfel waar voelen jullie de hikjes??

Ik voel het eigenlijk wel altijd op dezelfde plaats. Bij mij rechts aan de zijkant onderin. Ze ligt daar ook met haar ruggetje. Als je twijfelt kun je dan niet een echo laten maken? Ik weet eigenlijk niet goed hoe het werkt als je bij een vk/ha zit, want zit zelf bij de gyn en heb door andere oorzaken heel veel echo's gehad, dus geen twijfel mogelijk hoe ze ligt. Hoe vaak voelen jullie je kind eigenlijk hikken? Bij mij min. 1 keer per dag en dan duurt het ook heel lang (soms wel een half uur) het gekke is dat ik zelf hemelaam geen last meer heb van de hik. Het lijkt wel of ze het heeft overgenomen haha!

Kus Maaike

Geen idee eigenlijk, deze beeb heeft niet zo heel vaak de hik. Onze dochter had het heel vaak in m'n buik  en nu nog steeds, als ze heel hard moet lachen krijgt ze de hik haha.
Ik zou ook blijven zeuren voor een echo totdat ze gek van me  werden. Je wilt er inderdaad niet tijdens de bevalling achterkomen dat je een stuitligger hebt.

Miriam (35+1)

hoi hoi
ik twijfel ook door de hik ik heb zon aparaatje dat je de hartslag en hik goed kan horen de hik hoor ik ook boven mijn navel richting mijn ribben maar de hartslag hoor ik weer meer onder mijn navel en ze zeggen dat je die het best tussen de schouder bladen voelt ik ga woens naar de verloskundige en dan ga ik het vragen
gr marina 34w.3d

Als de baby bij mij de hik heeft voel ik dat van onder tot boven in mijn buik. Met de laatste controle wist ze wel zeker dat het hoofdje beneden ligt en de billen boven. Ligt er soms misschien ook aan hoe erg ze de hik hebben. Weet nog wel van mijn oudste die had het in mijn buik ook vaak en na de geboorte ook nog regelmatig.

Als mijne de hik heeft dat zie en voel ik het meestal (voor mij) links van mn navel. Ik zie dan mn buik ook in regelmatige hupsjes omhoog komen...heel kort...

Ik vind het wel grappig haha

Hoi

Ik voel de hinkjes onderin, maar zie mijn buik net boven mijn navel dan op en neer gaan. Zo'n baby beweegt natuurlijk helemaal met zo'n hikje, vandaar het misschien op een "andere"/een plaats te voelen is...

Ik hoop voor je dat de beeb nog wel goed zit, misshien valt het mee....

x Petra

Terug
Bovenaan