Twijfel...

hoi,

ik kan me voorstellen dat je twijfels hebt over al die zaken, heb ik zelf ook gehad voordat ik met de pil ben gestopt (afgelopen juni). Maar het gaat er denk ik om dat je je kindje een stabiele basis, liefde, geluk en wijsheid mee kunt geven. Je hebt toch een fijne relatie, een huis en een inkomen? Als ik jou was zou ik niet twijfelen en samen er voor gaan. . Je leeft nu, dus nu genieten. Je weet nooit wat er morgen gebeurd.

Veel sterkte,
Lei

Hoi hoi,

Zelf heb ik nooit die twijfels gehad. Bij  al onze  kinderen waren het niet de ideale omstandigheden om zwanger te worden, maar we wouden het graag dus hebben het gewoon gedaan. En het heeft prima uitgepakt, er is altijd een plekje te vinden voor de wieg en ook financieel is er vaak wel een mauw aan te breien. Het sleutelwoord is sparen. We gaan nu voor een vierde en ook deze keer hebben we eigenlijk nog geen plek. Maar die komt er wel. De zolder moet gewoon af dan kunnen onze oudste 2 daar slapen. En de jongste 2 weer op hun kamer.

Groetjes Joyce

Hey lieve meiden!!

Ik wil jullie ontzettend bedanken voor jullie verhelderende antwoorden! Ik heb er zeker wat aan gehad.

Ik heb mijn vriend ook de reacties laten lezen en zijn antwoord hierop was "dat heb ik je toch ook verteld? Van mij neem je het niet aan...". Tja, ik heb hem ook gezegd dat het gevoel van een vrouw toch anders is dan van een man.

Maar.... we hebben besloten om nog even wat veranderingen op mijn werk af te wachten en daarna er helemaal voor te gaan. Tjonge jonge, als ik daaraan denk krijg ik allemaal kriebels in m'n buik. Zo spannend!!

In ieder geval nogmaals bedankt en ik hou jullie op de hoogte....

Veel liefs,
Chantal

Terug
Bovenaan