Twijfel

<p>Hi mama’s, Even een vraagje: ik ben 6 oktober uit gerekend maar twijfel over de omslagdoek of voetenzak om vanuit het ziekenhuis naar huis te gaan. Ik heb een omslagdoek niet te dun niet te dik en een koeka (Oslo) voetenzak redelijk dik. Voor welke optie moet ik kiezen  1 romper + kleding + dun vestje + mutsje + omslagdoek 2  romper + kleding + dun vestje + mutsje +  voetenzak  3 romper + kleding + mutsje + voetenzak  wat zouden jullie doen ? <br /><br />en hoe zouden jullie het doen richting de winter ??</p>

Hoi, ik ben 5 oktober uitgerekend. Leuk om iemand te horen die een dag later uitgerekend is!. Ik heb zelf gekozen voor de voetenzak omdat ik dit ook makkelijker vindt in de Maxi-Cosi daarna in de auto. Lees graag mee hoe andere erover denken!

Absoluut voetenzak. In de winter evt winterjas en dan in de voetenzak. Mijn baby is geboren in de winter (het sneeuwde toen) en zo leek ze het fijn te hebben.

Word het dan niet heel erg warm ? Want wat zou ik hem dan in de winter aan moeten doen ? Een winterjas mag niet in de maxi cosi had ik gelezen... sorry voor alle vragen ?

Ik heb als setje. Mutsje, Lange romper, lang shirt, broekje, sokker, slofjes, een berenvestje, jollein omslagdoek die speciaal voor maxi coai ook is, en dekentje nog eventueel.. Aangezien het nu heel koud is buiten, en wij 20min moeten rijden en ik medisch ben vind ik het fijn toch warm aan te kleden. Als 2e optie heb ik ook nog een losse omslagdoek en dekentje..

Hier ook een winterbaby. De eerste tijd is het heel belangrijk om ze goed warm te houden. Kraamverzorgster in het ziekenhuis heeft ons geleerd om minimaal 1 laagje extra als jezelf aan te doen. Dus wij hadden een romper, kleding, dik vest met muts, mutsje en dan in de maxi cosi een voetenzak. Dat ging prima gelukkig! Succes en geniet van de komende tijd!

Terug
Bovenaan