<p>Hey allemaal! <br />Het is een beetje een lang verhaal maar ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen ik ben namelijk heel erg aan het twijfelen aan mijn relatie. <br />ik heb dus sinds een half jaar ongeveer een relatie en aan de ene kant hebben we het leuk maar ik merk dat ik gewoon dingen mis en ik weet niet of ik daar mee kan leven omdat ik het wel echt nodig heb of misschien is mijn eisen lijstje te hoog? <br />Ik mis gewoon heel erg het begrip en dat hij gewoon wat liever moet zijn in de kleine dingetjes. <br />Om dit even goed uit te leggen mijn vorige relaties waren echt niet leuk mishandeling geestelijk en lichamelijk, veel liegen, narcistische ex. Dit heeft mij echt gebroken en dat heeft ook heel lang geduurd voordat ik daar weer boven op was therapie enz. <br />hier door heb ik wel last om echt open te zijn en mijn liefde te tonen naar hem en het is al een hele grote stap voor mij dat we nu samen zijn en ik doe echt mijn best om het wel te tonen. Voor een ander is het misschien niet veel maar voor mij wel. <br />hij begrijpt dit totaal niet en als ik het hem probeer uit te leggen snapt hij het nog niet dit is heel frustrerend. <br />Ik doe de opvoeding van mijn kinderen helemaal alleen en hij hoeft van mij echt niet de vaderrol op zich te nemen want dat is hij niet ze hebben hun eigen papa ook al is die er niet. <br />Maar hier mis ik dingen ook in ik vind gewoon wel dat hij wat te weinig interesse in ze toont en dit vind ik jammer hij heeft er ook geen begrip voor dat het gewoon best veel werk is dat ik het allemaal alleen doe en ik mis soms gewoon dat hij me een klein beetje ontlast in de zin van dat hij nooit eens zegt van oh de baby huilt dus ik pak hem even op en dan gewoon de kleine dingetjes. <br />Of een bakje koffie brengen of een ontbijtje als hij blijft slapen of zeggen dat hij trots op me is dat ik het allemaal alleen doe. <br />het klinkt misschien dom maar ik heb dit wel nodig na alle ellende die ik heb gehad heb ik echt iemand nodig die echt lief voor mij is. <br />vraag ik dan te veel? <br />We zijn ook nog nooit echt samen weggegaan omdat hij vaak komt in de avond als de kindjes op bed liggen omdat oppas voor mij gewoon lastig is om te regelen. <br />hier wil ik wel mee zeggen dat hij ze nog niet super vaak heeft gezien omdat ik hier wel heel voorzichtig mee ben. (Ze zijn nog jong)</p><p>en hij is echt wel leuk met ze als hij ze ziet maar wel heel erg oppervlakkig. <br />Vraag ik gewoon te veel ? Ik ben namelijk ook niet perfect. <br /><br /></p>