[quote quote=10494237]Dat klinkt niet alsof hij jou begrijpt. Ik vind zoals hierboven ook genoemd is dat het wel lastig is in een relatie als je partner je niet kan bieden wat jij nodig hebt, het klinkt ook niet alsof jij veel van hem vraagt als ik je voorbeelden zie. Denk je dat hij zal veranderen? Denk je dat je er mee kan leven als hij dat niet doet? Ik denk dat je jezelf deze vragen moet stellen en je gevoel moet volgen. En hoe is jullie relatie verder? Geen enkele relatie is natuurlijk perfect. Ik ben wel van mening dat wederzijds begrip en je aanpassen aan elkaar een groot iets is wat de kwaliteit van een relatie heel erg beïnvloed.[/quote]
ik ben bang van niet omdat ik het meerdere keren heb aangegeven dat ik het gewoon echt mis en er steeds niks veranderd en een antwoord krijg van zo ben ik niet.
het is zo dat ik me heel fijn bij hem voel en dat heb ik al heel lang niet gehad.
ik ben bang van niet omdat ik het meerdere keren heb aangegeven dat ik het gewoon echt mis en er steeds niks veranderd en een antwoord krijg van zo ben ik niet.
het is zo dat ik me heel fijn bij hem voel en dat heb ik al heel lang niet gehad.