Twijfel

[quote quote=10494237]Dat klinkt niet alsof hij jou begrijpt. Ik vind zoals hierboven ook genoemd is dat het wel lastig is in een relatie als je partner je niet kan bieden wat jij nodig hebt, het klinkt ook niet alsof jij veel van hem vraagt als ik je voorbeelden zie. Denk je dat hij zal veranderen? Denk je dat je er mee kan leven als hij dat niet doet? Ik denk dat je jezelf deze vragen moet stellen en je gevoel moet volgen. En hoe is jullie relatie verder? Geen enkele relatie is natuurlijk perfect. Ik ben wel van mening dat wederzijds begrip en je aanpassen aan elkaar een groot iets is wat de kwaliteit van een relatie heel erg beïnvloed.[/quote]

ik ben bang van niet omdat ik het meerdere keren heb aangegeven dat ik het gewoon echt mis en er steeds niks veranderd en een antwoord krijg van zo ben ik niet. 
het is zo dat ik me heel fijn bij hem voel en dat heb ik al heel lang niet gehad. 

[quote quote=10494254]Ik kan me goed verplaatsen in jouw verhaal. Zelf ook iets dergelijks meegemaakt. Het is voor hem misschien ook heel moeilijk hoe om te gaan met jou gezien alles wat je hebt meegemaakt? Wellicht loopt hij een beetje op zijn tenen en klapt hij dicht terwijl hij zijn best doet? Doen jullie overdag leuke dingen met elkaar en je kids? Naar de kinderboerderij of iets? Dan kan hij voor zijn gevoel misschien iets meer bijdragen en op die manier meer vertrouwen krijgen zodat hij uit zichzelf voor gaat stellen om te reageren als een kindje huilt. Ik hoop dat je de rust bij jezelf kunt vinden en een stukje acceptatie dat deze relatie op veel vlakken beter is dan die je hebt meegemaakt. Zet ‘m op! ?[/quote]
Dat zou inderdaad kunnen. 
het gaat me ook niet echt om het stukje als de kleine huilt dat hij hem om moet pakken maar wou er gewoon mee aangeven dat zulke kleine dingetjes ook niet aangeboden worden en dat ik dat wel mis maar wist even niet goed een voorbeeld te geven haha. 
We zijn nog nooit samen ergens iets geweest in het begin was dat gewoon te snel want ik wou eerst gewoon uit zoeken of het wel wat werd tussen ons maar nu het serieus is zou ik dat wel willen maar het gebeurd niet en dat vind ik ook jammer want als hij zo iets zou aanbieden zou ik ook al een beetje het gevoel hebben dat hij mijn kinderen ook belangrijk vind .

Ik zou hier geen genoegen mee nemen. 
Jouw lijstje is niet groot. Het zijn normale dingen die je van iemand mag verwachten. 
Haal de zaken svp niet door elkaar, jij hebt vreselijke dingen meegemaakt door iemand. 
De man waar je nu mee omgaat geeft je wel een fijn gevoel. Waarschijnlijk kunnen meer mensen je een fijn gevoel geven èn datgene wat jij nu mist. 
Blijf niet plakken aan iets of iemand waarbij je hele gevoel en verstand zegt dat het niet helemaal oké is. 
En vergeet vooral niet dat je geen haast hebt. Je kunt dit ook zien als mooie eerste stap. Je weet nu wat je zoekt in een nieuwe man.  Je leert je eigen behoeftes herkennen èn uitspreken. Deze man luistert daar niet naar.  Een andere man mogelijk wel! Neem niet zomaar genoegen met iemand. Wees sterk en kies voor jezelf! 

Terug
Bovenaan