twijfel...

A

Anoniem

Guest
Vanochtend toch maar weer wat ochtenurine van Nick ingeleverd. Sinds gisteren toch weer verhoging/koorts.
Sinds vrijdag heel huilerig. veel s'nacht wakker en niet te genieten. Vaak ligt hij ook fanatiek met zijn benen te schopen. Boos of pijn. ik weet het niet.
Ik heb het er een beetje moeilijk mee dat ik mijn kind nog niet zo goed ken, als ik dacht.
Verleden keer was het ook al een nierbekkenontsteking, dus heb ik ook de signalen niet gezien. Nu zit ik alweer te janken (godver, sorry)
Ben nu gewoon erg verdrietig en toch ook wel bang.

Wilde het eigenlijk niet neerzetten, maar moet het toch even van mij afschrijven.

Agossie wijffie toch. Je moet niet aan jezelf gaan twijfelen hoor. Als alle moeders gelijk weten wat er aan de hand is, zijn er geen artsen meer nodig. Trek het jezelf niet te veel aan.
Veel beterschap met je kleintje en geef maar een dikke knuffel van mij.

Liefs,

Annemiek

Geeft toch niks dat je zit te janken? En tuurlijk ken jij je kindje het best, je bent alleen geen dokter!!!! Ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen en dat je kleintje snel weer opknapt!

Je hoeft niet zo aan je zelf te twijfelen joh. Je doet er toch hartstikke goed aan om even zijn urine na te laten kijken.
Je bent echt niet de enige mama die soms niet weet wat er aan de hand is.
Ik hoop dat er niks aan de hand is en je ventje zich snel weer beter voelt.
Hou ons op de hoogte,

knuffel Sonja

Schrijf het maar gewoon van je af hoor! dat lucht toch een beetje op!
Wel goed van je dat je de urine na laat kijken! dan kan je dat evt uitsluiten of er iets aan doen!
heel veel sterkte,
Anneke

och erm, niet zo streng zijn voor jezelf. Je doet wat je kan toch. Het is vreselijk als je kindje ziek is en je weet niet wat je doen moet. Maar ga je niet schuldig zitten voelen. Daar heeft niemand wat aan.

Veel sterkte!

Hey meissie, natuurlijk baal je heel erg dat je vorige keer niet doorhad dat nick echt ziek was. Maar nu ben je toch heel goed bezig, door hem goed in de gaten te houden en urine te laten onderzoeken?! t Is echt niet leuk om je kindje ziek/niet lekker te zien zonder dat je weet wat er is. En over je kindje kennen, ik zit er vaak ook nog behoorlijk naast. Dan verwar ik moeheid met honger of denk ik dat ie wil spelen terwijl ie eigenlijk rustig in zn   bedje wil liggen...

Nou, laat  je ons weten wat de uitslag is?    en niet teveel piekeren he, je doet je best en nick mag blij zijn met zo'n bezorgde moeder!

heel begrijpelijk hoor!
ik vraag me ook altijd af of ik het goed doe.
maar je hebt toch het zekere voor het onzekere genomen en de urine ingeleverd? dus dat kan toch niet beter?

ik hoop dat alles goed is!

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan