twijfel...

idd dat is vervelend maar niet raar hoor! ze kunnen nog niet praten anders was het een stuk makkelijker geweest....

Heeft mij 6 maanden geduurt voordat ik erachter kwam dat joshua een koemelkallegie had en daarom zoveel huilen en ziek was.... nu is het weer een vrolijk mannetje!
Ook ik heb een keer urine ingeleverd maar daar was niks mis mee....

grt suuz mv joshua 8-2-07

Juist goed dat je dat meteen laat nakijken! Weet je de uitslag al?

Sabine

Dank je wel voor jullie lieve reacties.
Ik heb de HA gesproken en zijn urine is "schoon". De opluchting is groot.
Nu weet ik dus wel dat zijn gedrag nu, niet in verband staat met een blaasontsteking.
Misschien de verkoudheid of sprongetje......ik krijg hem nog wel als hij ouder is, mij zo bezorgd maken . Het zal ook wel helpen nu ik weet dat het niets ernstigs is om er wat ontspannender mee om te gaan. Hopelijk wordt hij dan weer wat rustiger van mij.
Nu gaan we gewoon eventje uitzieken...

Gelukkig maar!
Kan iedereen gebeuren hoor, dat je iets niet snel signaleert! En ik denk dat we allemaal weleens zo onzeker zijn.
Fijn dat het meeviel.

groetjes,
Karin

He wat fijn dat zijn urine schoon is!! Kan me wel voorstellen dat het een opluchting is. Soms weet je het gewoon niet, verhoging hebben kindjes toch al wel snel. Waarvan je de oorzaak niet weet.
Sprongetje, tandjes of misschien toch een verkoudheid onder de leden.  Als je iets niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan, daar zijn ze voor!!

dikke knuffel Sonja

Terug
Bovenaan