twijfel

Die twijfel komt mij ook heel bekend voor! Daantje is nu 8,5 maanden en we zitten lekker in ons gezinsritme. Heb weer lekker de draad van het werken opgepakt (parttime) en begin na bijna 9 maanden eindelijk weer iets van een figuur te krijgen (was 26 kg aangekomen tijdens de zwangerschap....) Daartegenover willen mijn man en ik weer niet teveel leeftijdsverschil tussen Daantje en haar eventuele broertje of zusje. Ik was ook pas na ruim een jaar zwanger van Daantje, en dat zijn toch dingen waar je dan veel over nadenkt...We hebben inmiddels met elkaar afgesproken dat we als Daantje een jaar is we de natuur weer zijn gang laten gaan. We laten het deze keer wel lekker op zijn beloop, dus geen ovulatietesten meer en temperaturen. We zien wel wanneer het weer zover is!

Groetjes, Linda

Leuk die reacties !

Ja het is zo moeilijk, ik denk dat we als onze dochter 1 wordt in juli dat we dan de condooms maar de deur uit gooien hihi !

Maar helemaal met zekerheid kan ik het niet zeggen kan ook eerder !

Ook hier willen we graag dit jaar weer proberen voor een tweede te gaan. Bij mij rammelen de eierstokken al weer alleen ben ik nog erg vermoeid, werk nog steeds niet helemaal zoals t hoort.
Manlief denkt ook aan de praktische kant. Geld enzo.

Ik zou het voor de kleine Thijn wel erg leuk vinden.

toen onze 1e dochter een paar maanden was begon het bij mij ook weer te kriebelen, maar we moesten wachten tot we verhuisd waren en ik werd zwanger van onze 2e dochter toen de oudste 20 maanden was. als je kindje zometeen ietsje ouder is dan heb je echt je handen vol hoor, als ze gaan lopen en alles onderzoeken en het is zo geweldig om dat allemaal mee te maken, ik had achteraf niet eerder zwanger willen zijn. de oudste heeft de hele zwangerschap ook bewust mee gemaakt,..fantastisch vond ze het om tegen iedereen te zeggen dat "mama baby buik" had. nu is onze 2e dochter inmiddels 9 maanden en de oudste is nu ruim 3 en dat gaat prima, ze kan al heel veel zelf, het enige wat wel een beetje jammer is, is dat het zoooooo lang duurt voordat ze echt samen wat kunnen doen. nu ben ik vrij onverwachts zwanger geraakt van nummertje drie, ik ben in nov uitgerekend en dan is er een leeftijdsverschil van 1.5jaar, het idee is even wennen maar het lijkt me ook heel leuk om het zo een keer mee te maken,..

uiteindelijk heb je niks aan mijn verhaal,. alles heeft zn voor en tegens ik kan je alleen wel garanderen dat je die kriebels altijd blijft houden!

succes

gr janneke

Terug
Bovenaan