Twijfel....

Oeh een beetje twijfel begint op te spelen....

Afgelopen maandag heb ik een kinderwagen besteld.. De Stokke X-plory Dark Navy, alleen twijfel ik of ik misschien toch de paarse had moeten doen...

Ik weet niet of dit uberhaupt gewijzigd kan worden hoor...
Bah, geeft wel een rotgevoel..

Paars is voor een meisje prachtig maar voor een jongetje gaat mijn voorkeur daar niet naar uit, en het geslacht weten we pas over 1,5 week....
Helluppppp!!
 
moet je ff bellen of je het kan wijzigen? en tot wanneer? of kan je het ergens lezen op de bestelpapiertje?

Vervelend dat je toch bent gaan twijfelen.. hopelijk is het toch op te lossen!
 
Ik heb net al even gebeld, het kan wel gewijzigd maar durfde niet te vragen tot wanneer.... pff

Ik hoop maar dat het de hormonen zijn en dat het snel weer over is!
 
Zal inderdaad gewoon nog eens bellen. Of afspreken dat ze de order onhold houden, tot over twee weken, zodat jij eerst kan uitvogelen of het een dame of heer wordt. Best logische reden lijkt mij!
Succes
 
Ik weet niet of dit je eerste zwangerschap is en of je eventueel nog meerdere kinderen zou willen!
Ik zie soms geweldige meiden kinderwagens rondrijden, maar straks wil je nog een 2e en blijkt het een jongen te zijn!! Dan moet je dus een hele nieuwe kopen!! Ik zou voor een neutrale kleur kiezen je kunt hem altijd leuk maken door accessoires te gebruiken die echt voor een jongen of voor een meisje zijn!!. wij hebben 4 jaar geleden een zwarte quinny gekocht en hebben er zowel voor mijn zoontje als dochtertje ontzettend veel plezier van gehad. We krijgen nu weer een zoontje en hij kan nog prima mee!!

Groetjes Anne
 
Hoi,
Ik ben nu in verwachting van de 4e en heb meteen bij de eerste alles in blauw gekocht, zeker spullen als een kinderwagen en maxi-cosi vond/vind ik ideaal als die neutraal zijn, mocht het een meisje zijn koop je er toch een leuk paars-roze (wat dan ook) dekentje bij!
Ik krijg nu na drie jongens een meid en heb bijv voor de maxi cosi een roze zomerhoes gekocht, ziet hartstikke leuk uit en voor de kinderwagen heb ik nu een paars dekentje!
Ben het dus wel met anne eens, je kunt het beter een beetje neutraal houden, of het moet zijn dat je evt bereid bent alles nieuw te kopen mocht je de volgende keer een jongen krijgen!
Liefs MJ
 
Terug
Bovenaan