Twijfel....

ik zou ook voor de neutrale gaan, wat de beide meiden hierboven al zeggen... je kunt het wel mooi aankleden voor een jongen of een meid.

Heb een zwarte toppimark en heb nu in eerste instantie creme kleurige dekentjes... maar datkan straks zomaar een blauwe of een roze worden....

Liefs
 
doe gewoon wat je mooi vindt, dat hoeft niet perse neutraal te zijn, wij hebben bij de eerste een roze wagen gekocht.
nu krijgen we er een mannetje bij, maar die komt ook gewoon in die roze wagen, stoer dekentje erin en klaar, kindje maakt het echt niet uit wat voor kleur wagen hij/zij heeft.

moet ik wel zeggen dat wij teon een roze hebben gekocht omdat we die voor 50euro konden kopen, dus dat het ons toen financieel ook beter uitkwam om die te kopen. anders hadden we misschien ook een neutrale gekocht.
 
Iedereen moet inderdaad zelf weten wat voor kleur wagen hij koopt!! Zal zelf een jongen nooit in een roze wandelwagen leggen, maar ja wie ben ik dan he,hahahaha!!

Succes met je keuze
Groetjes Anne
 
zelf vind ik paars ook best wel kunnen voor een knul... als de wagen niet afgezet is met een knalroze bies ofzo ;-)

Zou zelf overigens sowieso niet snel een roze wagen, maxi cosi oid kopen, ook niet bij de wetenschap van een meid.

Zwanger van de oudste hebben wij met 4 maand zw.schap een kinderwagen uitgezocht, een mooie donkerblauwe, die nu ronde 4 in gaat. En ben nog altijd blij met de wagen EN het feit dat we hem neutraal hebben gekocht.
Blauw, zwart, antraciet... allemaal neutraal en vooral tijdloos. Tussen de oudste en de kleine uk die binnen nu en een paar weken komt zit bijna 7 jaar en ik weet wel dat ik blij ben dat we niet 1 van de andere wagens hebben gekocht die ik toen leuk vond.... zou allang uitgekeken zijn op de kleur ben ik bang *oeps*.

Als jullie het bewust bij 1 kindje willen houden zou ik idd gewoon wachten en dan over 1,5 week de definitieve kleur doorgeven.... maar als jullie ooit in de toekomst nog een kindje hopen te verwelkomen... zou ik echt voor neutraler gaan.
 
Terug
Bovenaan