Twijfel...

Ha meiden,

Als ik jullie leuke berichtjes lees dat jullie Jonges en meiden krijgen begin ik te twijfelen....
Bij Rens wisten wij niet wat het zou worden, nu zeg ik al vanaf het begin ik wil het weten.. Alleen.... Peter wil dat niet, ik begin nu ook meer te denken dat ik het niet wil weten, maar na jullie berichtjes begin ik weer te twijfelen... Ik weet het even niet... Vandaag vroeg ik het aan Rens na het eten.. Rens wil jij weten of je een broertje of zusje krijgt, zegt hij nee,nee.. Grappig hè.
Fijne avond

Oei, ja lastig... Tenzij je heel goed een geheim kan bewaren.... :) maar toch... Één verrassing is ook heel erg leuk!!!

Haha voor ons geen optie gezien ons namen dillema.. En mijn man is veel te nieuwsgierig!

Haha, ik heb precies hetzelfde. in het begin was ik er 100% van overtuigd dat ik het niet wil weten, mijn vriend vind het vooral handig om te weten..maar wij hebben in bijna alles tegenstrijdige meningen..

merk wel dat ik het erg leuk vind om te lezen wat iedereen krijgt.

maar voorlopig wil ik het niet weten.

succes met het maken van de keuze. laat je het ons weten?

liefs

Ow wat lastig meid maar ik begrijp het ook heeeel goed als je het een verrassing wilt laten, is ook leuk! Wij wilde het in eerste instantie alleen weten uit praktische overwegingen omdat het er 2 zijn......maar ik kon m'n nieuwsgierigheid toch niet bedwingen.

Denk er goed over na en als je man en zoontje het niet willen weten dan is dat toch ook helemaal oke?

Liefs Lynn.

haha dat is grappig!! pff ik zou het niet kunnen hoor het niet weten...ik wilde zo snel mogelijk haha en dat is ook gebeurd met 14 weken. Gewoon omdat ik zoooooo nieuwsgierig was en leuk voor de inkopen ;)

ik denk zelfs als mn vriend het niet wilde weten dat ik stiekem een echo had gedaan haha, maar gelukkig was hij net zo nieuwsgierig als mij ;)

liefs xxxxx

Wat lastig. Tja bij mijn eerste wist ik het niet. Het gaf me geen speciaal gevoel na de geboorte. Maar er zij. Veel mensen die dat juist wel weer erg mooi vinden. Ik vind het erg prettig dat ik het nu weet, kan ik iets meer gericht kopen. Niet dat nu alles roze gaat worden, maar de kamer en de vloer is aqua blauw en ik ga geen extra geld uitgeven aan een nieuw vloer. Dat wordt gewoon leuk oppimpen met vlinders enzo.

Terug
Bovenaan