Twijfel...

Thnx meiden voor jullie medeleven ;) deze week hebben we een afspraak met de vk en plannen we waarschijnlijk de 20wk echo. Heb dus nog even hihi... Ik laat jullie weten wat mijn keuze is geworden. En twee manen die nee zeggen kan ik voor nu niet tegen op hihi..

Heb al een aantal dagen last van m'n buik ga dus snel naar m'n bedje

Slaap lekker xxx

Wij willen het allebei niet weten. Lekker makkelijk dus. Het maakt ons ook helemaal niet uit of het een jongen of een meid wordt. Vind de verrassing bij de geboorte veel leuker en je hoeft niet je mond te houden als je het niet verder wil vertellen. Heb overigens wel het gevoel dat wij één van de weinigen zijn...
Het is idd gerichter kopen als je het wel weet maar wil je het verder aan niemand kwijt dan kun je niet eens het kamertje laten zien want daaruit kun je vaak opmaken of het een jongetje of meisje wordt. Sorry voor diegenen die het wel willen weten maar ik zie echt het nut er niet van in. Ik ben nieuwsgierig naar mijn kind niet of het een jongen of een meisje is..........

Hier idem! Mn man wil het liever niet weten (bij mn zoontje wisten we t wel omdat ik t per se wilde weten) en ik moet zeggen dat ik t voor nu wel even prima vind.... Maar gelukkig hebben we ng even! En desnoods vraag je het aan t einde van de zwangerschap, alles kan!

haha.. lastig he..

wij hebben het bij onze andere twee ook als verrassing gehouden,,, en dat doen we nu weer... ben wel nieuwsgierig, maar tmaakt me ook helemaal niets uit.. ook niet met dingen regelen etc.. komt na die tijd ook wel goed...

succes met jullie keuze..

Terug
Bovenaan