Twijfelaar, hellup wie kan mij advies geven?

Je kunt altijd wel een reden bedenken om nog niet aan kinderen te beginnen, zo heb ik het ook jaaaaren voor me uit geschoven! Op mijn 34e kreeg ik mijn 1e kind en nu heb ik spijt...spijt dat ik niet minstens 8 jaar eerder aan kinderen ben begonnen. Er zitten dagen tussen dat het best pittig is zo'n kleintje maar het is zooooo leuk!!!!!!! Mijn advies dumpen die pil en ga ervoor,  je groeit  letterlijk en figuurlijk naar het moederschap toe!

Groetjes,

Puk

Hoi Shirlietje,

Ik ken het twijfel gevoel wel. Mijn vriend heeft altijd gezegd dat ie jong vader wil worden. Ik ben nu 23 en hij 27 jaar en hij wil al een tijdje graag kinderen. Heb sinds 1 oktober een nieuwe baan en ook mijn vriend zit op het werk in een onzekere periode. Genoeg twijfels dus (ben ik niet te jong, is het wel verstandig met  ons werk, wil ik het al wel...) Er is dus altijd wel wat waarom het niet uit zou komen.

Sinds begin aug ben ik toch met de pil gestopt. Eerst een maand rustig aan gedaan en we zitten nu in de tweede ronde. En ik kan nu niet wachten tot het raak is!!

Succes met je beslissing.

Miriam

Hoihoi,

Bedankt voor jullie snelle reacties. Wij willen allebei echt graag kinderen.  De twijfels zullen toch blijven, omdat ik een perfectionist ben en graag controle over alles wil hebben. Wat erg moeilijk samengaat met zwanger worden/ zijn en kinderen.Maar wie niet waagt, wie niet wint. We hebben besloten om het volgende maand te gaan proberen!!!

Veel liefs Shirlietje

Terug
Bovenaan