Twijfelaars!! Wel of toch nog even niet stoppen met de pil???

Hey gouk!

Je vaste aanstelling zit er dus binnen afzienbare tijd aan te komen, lekker hoor!!
Dan is t beter vol te houden! En de neiging om de strip weg te gooien is bij mij ook heel sterk!!

Voor vaste baan moet ik nog ruim 1,5 jaar wachten, dat kan ik en wil ik niet.
Mss ben ik binnen een paar maanden zwanger en mss pas over 1,5 jaar, dat is het onzekere van zwanger worden...

Maar we komen er wel uit met z`n allen..

Heey, dus er is al een nieuw topic, supertjes!

Ik ben 'Femme', ben 23 jaar en een maandje geleden getrouwd! Ik ben trouwens juf en mijn man is proces operator, hij  is 26.  Onze kinderwens is al bijna twee jaar echt heel sterk aanwezig (bij ons allebei!), maar ook wegens werkomstandigheden gaan wij nog t/m december de pil slikken. Ik ben vorig jaar juni afgestudeerd en in het onderwijs is  vast werk schaars. Gelukkig heb ik veel kunnen invallen en ook  as schooljaar heb ik invalwerk t/m maart, dus dat is een lekker vooruitzicht! En wees eerlijk, als je bent getrouwd moet de spaarrekening ook weer aangevuld worden  

Als het goed is  neem ik op 19 december mijn laatste pil in, dan willen we nog even 'ontpillen' en dan gaan we er in maart voor! We kunnen bijna niet wachten... Maar ach, als we al twee jaar wachten dan kunnen die laatste 5 maandjes er ook nog wel bij.. Toch??!

@Femme : hoop voor je dat je t vol kunt houden, nog 5 maandjes!!  

M`n eerst werkweek zit erop en ben hartstikke moe, moet ik zeggen!
Zijn wel leuke mensen en t werk is ook niet eenzijdig.. Dus valt weer mee!!

Nog 1,5 weekje en dan er een weekje tussen uit, heb er zin in!

Gaan jullie op vakantie??

Liefs, kim

Heey, ja nog 5 maanden wachten.. Zucht..  

Wij gaan binnenkort naar Afrika, wil liever niet zeggen naar welk land ivm eventuele bekenden op dit forum  En jij??

Ik ga, heel spannend, een week naar Terschelling! Hahahah..

Ach ja ben er in ieder geval even tussenuit...

Spannend hoor Afrika!!! Maar waarheen is voor iedereen topgeheim..

Kim

Hoi,

leuk om meer van jullie te lezen. Ik ben 29 jaar en sinds 2 weken geleden getrouwd. Ons banksaldo moet dus ook nog eerst wat aangevuld gaan worden, haha! Verder werk ik nu 9 maanden bij mijn huidige baan en heb ik vorige week te horen gekregen dat ik een vast contract krijg per 1 oktober. Onze planning is dat ik vanaf september met de pil ga stoppen en dat we er vanaf december/januari serieus voor gaan. Wij gaan voorlopig niet met vakantie, misschien in november een weekje Cairo, maar dat zien we nog wel.

Groetjes!

Pfff, even van me afschrijven.
Ik heb er zon moeite mee dat mijn lief er nog niet voor wil gaan. Hij wil wel, maar nu nog niet voor het eggie. Hij wil er helemaal klaar voor zijn.
Ik voel me zo alleen in mijn wens voor een wonder...
Hij steunt me en is superlief en we praten veel, maar die eenzaamheid kan hij niet wegnemen...
Iemand die dit herkent?

ps, ben ook ongi, en een emowrak ;-)

Hey Freesia!

Snap wel een beetje wat je bedoelt!!

Ik wil zo snel mogelijk stoppen maar vriendlief wil eerst wachten (maken steeds afspraken, dan gaan we stoppen, zou deze week gestopt zijn maar meneer wil nog 3 maanden wachten)..
Hij is er wel aan toe maar denk dat het idee van een kleintje voor hem nog onwerkelijk is. Snap je??

Ik ben ook heel vaak alleen thuis, dus veel meer bezig met baby`s enalles er omheen. Hij werkt in de horeca en is altijd savonds en in t weekend aan het werk. En ik begin meer en meer te voelen dat we nog niet helemaal compleet zijn.

Maja, nog 10 weekjes pil slikken en dan gaan we ervoor..
Pil slikken begint me ook meer tegen te staan. Elke keer weer een lading hormonen naar binnen..

Ik slik al vanaf vanaf de 2e x dat ik ongesteld werd de pil (nu ruim 7 jaar), meer vanwege medische redenen. Maar eigenlijk weet ik dus niet eens hoe m`n lichaam reageert tjidens een cyclus.. Heb ook geen idee hoe een eisprong voelt, weet wel wat menstruatiekrampen zijn maar tis toch niet helemaal echt..
En ik denk dat m`n lichaam helemaal onregeld is als ik ben gestopt maar kan dat niet aan zijn verstand brengen.

Ik tel de weekjes af...

Succes!!

Terug
Bovenaan