Twijfelen tussen twee babynamen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben op het moment 29 weken zwanger en mijn partner en ik zijn ondertussen al bezig met het beslissen van de babynaam.</p><p>Rond de 10 weken deden wij dit ook al en besloten voor de naam Noa te gaan. Wij zijn allebei superverliefd op deze naam, maar een aantal weken verder kwamen wij erachter dat we de naam Vera ook helemaal geweldig vinden als eerste, tweede naam of eventueel zelfs voor als we in de toekomst nog een dochter mogen krijgen.</p><p>Nu zijn we aan het rijmen geslagen met de namen en beginnen we ineens heel hard te twijfelen of we de naam Noa wel echt willen gebruiken..</p><p>Wat vinden jullie?</p><p>Groetjes</p>

Ik zou altijd gaan voor wat je eerst bedacht hebt:)je begint altijd even te twijfelen over de naam! Noa is ook een super mooie naam. Of je wacht tot de kleine geboren is en beslist dan welke naam je bij haar vind passen:) ze zijn allebei leuk! Succes!!

Denken jullie dat ze later gepest zou worden? Aangezien Noa op bijvoorbeeld soa en boa rijmt.. daardoor begonnen we erg te twijfelen.
Wel inderdaad een goede tip. Kijken welke naam het beste bij haar past als we haar zien!

Kinderen gaan altijd rijmen of verzinnen wel iets anders om mee te plagen. Noa is een hele mooie gewone naam dus zie daar echt geen problemen mee. Als kinderen gemeen willen zijn, doen ze het (helaas) toch wel. Ik vind persoonlijk ook Noa leuker van Vera ?

Ik vind ze allebei heel mooi. Denk dat Noa iets hoger aan mijn lijstje zou staan. Ik zou ze alleen niet icm elkaar doen. Dus Noa Vera of Vera Noa. Dat loopt niet lekker vind ik. Dan zou ik Vera bewaren voor een evt tweede dochter.

Noa zo heet mijn nichtje ook. Lieve naam. Je kunt ook een iets andere variant van Vera maken? Bv. Noa Veerle? 

Terug
Bovenaan