twijfelende man

A

Anoniem

Guest
Zit ik net met manlief te ontbijten, geeft hij aan dat hij niet zeker weet of hij wel kinderen wil. Hij zegt dat de twijfels toeslaan. Ik weet niet wat ik hier nu mee aan moet. Maar gaf aan dat het iets is wat we allbei moeten willen, maar dat je er denk ik nooit helemaal zeker over kan zijn.

Ik weet nu dus even niet wat ik moet denken en heb het gevoel dat ik hem moet overtuigen en mijzelf verdedigen....Maar ik wil dat hij met mij die sprong durft te maken.

Ik dacht dat we er over uit waren.....wat moet ik nu?

Misschien kun je hem vragen waar hij aan twijfelt en dan bekijken hoe je het op kunt lossen?
Ik weet dat mijn vriend alles perfect wil doen en dat gaat gewoon niet, goed is ook goed genoeg. Daar moest hij ook even doorheen en nu wil hij net zo graag als ik.

succes!

hey meis..

wat vervelend allemaal dat wil je al helemaal niet horen van je vriend...

laat het even rusten en ga gewoon verder zoals je altijd doet.. praat er alleen niet meer (zo) over.. en misschien komt hij er wel op terug.. of ga naar mensen die een kindje hebben.. enzo.. misschien werkt dat ook wel.. maar probeer nu dit gesprek niet iedere keer op te rakelen dat wekt tot ergenis van een man...

succes..

xxx

Oh jee, dacht dat ik de enige was. Mannen!!!! Ahhhh!! Om gek van te worden. Wat jammer dat we hun nou net nodig hebben bij het bevruchten. Die van mij is na de miskraam ook genezen. Wij hebben al drie kinderen en kozen voor een 4e. Dat ging mis en nu twijfelt hij ook . Een paar weken terug zei hij resoluut NEE, maar zegt nu weer: we zien wel. En wilde gisteravond zelfs gewoon sex hebben. Ik begrijp er niets meer van. Hopelijk is jou vent ook zo veranderlijk en wil hij binnenkort weer wel. Wij blijven er af en toe wel over praten en hij ziet ook wel dat ik heel verdrietig ben over dit alles. Meid veel sterkte!! Ik weet hoe rot je je voelt.

Dank jullie wel!
ik denk dat ik het hem idd. maar ga vragen waar hij aan twijfelt.
En dan zie ik wel weer verder, het kwam vanmorgen nogal als een donderslag bij heldere hemel, maar ben zelf ook wat afgekoeld en hoop dat we vanavond allebei wat rustiger zijn.

Ik denk dat we dit weekend er dan ook maar een bezoekje gaan brengen aan vrienden van ons met een kleintje van drie en niey zoals we meetsal doen naar dat stel dat echt noooit(!) aan kinderen gaat beginnen, hihi.

Bedankt voor jullie adviezen.

liefs appeltje

De stap om aan kinderen te beginnen is groot en gun hem een beetje tijd en af en toe mag je best twijfelen. Stel hem de vraag of hij echt een leven zonder kinderen wil. Als die vraag met 'nee' beantwoord wordt, zal hij er toch voor moeten gaan, hoe spannend ook!

Ik hoop dat het alleen koudwatervrees is en dat je de twijfel snel weg kunt nemen. Mijn advies is ook hem een beetje tijd te gunnen en goed blijven praten!
Het is ook wel een grote stap natuurlijk en misschien beseft hij nu pas hoe groot. Het feit dat hij destijds ja heeft gezegd, lijkt mij positief en hopelijk kun je daar de kracht uit halen om hem te overtuigen!

succes

ik hoop dat jullie er samen uit komen! mijn man twijfelde op een gegeven moment ook, maar dat ging meer over het financieele gebeuren... en dat terwijl we allebei prima verdienen. Uiteindelijk heeft hij er voor gekozen om er voor te gaan :) nu ben ik 24 weken zwanger, en hij is dolgelukkig!

Terug
Bovenaan