twijfelende man

Ik denk idd rustig een keer over praten! Waar zijn twijfels vandaag komen! This ook allemaal niet niks! Het is wel heel lastig als de een wel wil en de andere twijfelt! Maar ja je weet eigenlijk nooit van te voren hoe het gaat!

Hay meid!

Nou moet zeggen dat dit tegenover jou wel een beetje gemeen is zo. Eerst wel en dan weer niet.

Aan kinderen toe zijn, bestaat niet. Je weet immers nooit waar je aan begint.

Je situatie op de rit krijgen voor een fijne omgeving kan natuurlijk wel, en dan is het zover en dan slaan de angsten bij de mannen toe. Dan opeens gaat het gebeuren..........DE GROTE VERANDERING! Mannen kunnen slecht tegen grote veranderingen. Vaak moeten ze aan het idee wennen.

Ik heb het zelfde met Udo gehad. Voorheen (toen het nog niet serieus een plan was) spraken we over kinderen krijgen en heeft hij ook altijd gezegt dat hij dat wilde. Anders had ik niet voor een leven met hem gekozen want ik wil het wel en zeker niet opgeven.

Nu is het even eng voor hem.....................komt wel!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Ik heb gisteravond met hem gepraat. Hij is bang dat we misschien geen leuk kind krijgen, dat het niet gezond zal zijn, dat hij nooit een motor kan kopen (kijk daar komen de financiën). Wat als het zo'n zeurkind wordt, of veel huilt, etc. etc.

Ik denk dat het idd. koudwatervrees is. Ik vertelde hem dan ook dat je denk ik nooit zeker kunt zijn en altijd wel wat blijft twijfelen en dat wij samen toch het mooiste kindje van de wereld gaan krijgen, haha.

Ik laat het bij hem bezinken, want hij gaf aan dat wanneer hij kinderen wil, hij dat wel nu wil nu we nog jong zijn. Ik geef hem even de tijd....niet al te lang, want maandag is m'n ei, hihi.

Bedankt voor alle tips meiden!

Hay meid,

Zie je wel? Precies wat ik zei...........angst! Mannen houden van het zekere, het veilige en dat is de situatie zoals die nu is.....

HIJ WIL DUS WEL KIDS...........FIJN!!!!

xxxxxxxxies mij

Terug
Bovenaan