Twijfels

Hoihoi allemaal,
In juli gestopt met de anti conceptie pil. Elke maad een cyclus van 26 dagen gehad.
2 september was mijn laatste menstruatie en zou ik dus 26 dagen de 28e september ongesteld moeten worden maar nu 30 september ben ik nog niet ongesteld geworden en daarom deed ik vanochtend een test ik zag een licht streepje en een aantal mense die het zagen zagen ook een hele lichte streep ik ben zo zenuwachtig zou het nu dan echt.
 
Idd ik testte ook bij mijn vorige zwangerschappen een licht streepje toen ik al overtijd was. Die werd de dagen daarna wel donkerder. Dus gewoon doorgaan met testen. Alvast gefeliciteerd !
 
Hoi Tessa,
 
Ik had ook een heeeeeeel licht streepje. Maar als er een streep te zien is, hoe onduidelijk ook, betekent het dat je lichaam het zwangerschapshormoon aanmaakt. Dus... gefeliciteerd!!
(Over een paar dagen opnieuw testen en dan zul je zien dat de streep donkerder is)
 
Hoi dames!
 
Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben! 5 weken om precies te zijn. Eind oktober hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskindige. Nu heb ik wel last van krampen en af en toe een beetje bloedverlies. Hebben jullie daar ook last van of last van gehad?
Alvast bedankkt!!
Xxx
 
Ik durf het nog niet te geloven de maanden hiervoor ook wel wat kenmerken maar optijd ongesteld nu dus 2 dagen te laat en licht streepje.   De hele week ben ik al wat vrolijker en poets ik ineens alles goed volgens clienten en mijn  hond ligt continu bij mij.
 
Ik was er teveel mee bezig nu nog wel maar onbewust en relaxer 
Mijn ovulatietest gaf de bijna eisprong aan en heb die dag niet kunnen zitten of liggen van de pijn.
 
Ik heb 10  dagen na de ovulatie tot menstruatie vrij kort op elkaar dus als dit echt zo is dan be ik zo blij. Soms ook maagzuur morgen nog n test
 
Terug
Bovenaan