Twijfels

Ik durf het nog niet te geloven de maanden hiervoor ook wel wat kenmerken maar optijd ongesteld nu dus 2 dagen te laat en licht streepje.   De hele week ben ik al wat vrolijker en poets ik ineens alles goed volgens clienten en mijn  hond ligt continu bij mij.
 
Ik was er teveel mee bezig nu nog wel maar onbewust en relaxer 
Mijn ovulatietest gaf de bijna eisprong aan en heb die dag niet kunnen zitten of liggen van de pijn.
 
Ik heb 10  dagen na de ovulatie tot menstruatie vrij kort op elkaar dus als dit echt zo is dan be ik zo blij. Soms ook maagzuur morgen nog n test
 
Daarom heb ik altijd een test gedaan van clear blu dan zie je tenminste meteen of je zwanger bent of niet :) veel beter dan zo een vaag streepje, maar een streep is een streep ik zou alleen toch nog een clear blu halen.. 
 
Zeker weten ben je zwanger! Dat vage streepje had ik ook! Vervolgens wel nog een test gehaald van clear blue die gaat electronisch. Heel veel succes! 
 
Trotse mama van Quinn 31-07-17
 
Nog steeds geen menstruatie?
Zou het dan toch echt zo zijn dat ik moeder wordt?
Kan een test ook n streepje geven terwijl ik niet zwanger ben?
 
Benbenieuwd naar reacties
 
Je bent gewoon zwanger! Idd een clear blue halen! 
Heb een clear blue klaar liggen morgen mag ik testen. Ben ook zenuwachtig morgen ben ik 2 dagen over tijd.
 
Zwanger, geen twijfel mogelijk. Een streep betekent dat er HCG hormoon in je bloed zit en dit hormoon wordt alleen bij een zwangerschap door het lichaam aangemaakt. Herken dat poetsen trouwens volledig. Alhoewel dit geen typische zwangerschapskwaal is, had ik er de eerste weken ook veel last van :) :) :).
 
Terug
Bovenaan