twijfels

hallo judith,

allereerst gefeliciteerd,ja ik snap best dat de blijdschap overheerst dat zou ik ook hebben al ben je heel bang nu.ik hoop diep in mijn hart dat ik toch ook weer snel zwanger zal zijn.
en hou me maar op de hoogte.

groetjes bianca

Hoi Judith,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat vreselijk wat jij meegemaakt hebt.....
Ik ben vorig jaar 3 keer zwanger geweest. Eerst een miskraam, heel snel weer zwanger, weer een miskraam. Toen wilden we niet meer maar...per ongeluk weer snel zwanger. Ik had de hoop dat het goedging helemaal opgegeven want ik werd echt snel weer zwanger, maar......het ging goed!!!!!!!!!
Wat ik hiermee wil zeggen is: geef de hoop niet op!, het maakt echt niet uit hoe snel je na een miskraam weer zwanger wordt.
Ik heb de laatste keer zwanger echt 4,5 maanden lang gewacht op de bloeding die uitbleef. Nu ben ik de trotse moeder van een kerngezonde baby!
Ik wens jou heel veel geluk....
groeten, Geesje

Dag Geesje,

Door jouw verhaal te lezen, krijg ik wel wat hoop. Maar onzeker blijf ik voorlopig toch wel. Ik denk dat ik pas echt genieten kan van mijn zwangerschap wanneer op de echo blijkt dat alles er goed uit ziet, dat zal mij rust geven. Ik ben mij er ook wel van bewust dat er nog van alles mis kan gaan ook al ziet het er op de echo's goed uit. Maar ik blijf positief en hoop er het beste van. Bedankt voor je verhaal.
Voorlopig ga ik even naar een ander forum.

Groeten Judith

Terug
Bovenaan