Twijfels...

Onze zoon is nu bijna 7 maanden en heeft altijd, je kan de klok erop gelijk zetten, tussen 7 en 8 uur 's avonds een mopper uurtje hij wil niets hij moppert dan gewoon.

Groetjes,

Miriam
 
ha Gingie

ik denk dat diegene die zeggen dat ze een "super kind hebben, het anders voordoen dan dat het eigenlijk is.
er zijn volgens mij nog heel veel moeders die dit doen, maar thuis ook met de handen in het haar zitten

je bent dus echt niet de enige ;)

onze kleine meid(5.5 mnd) is af en toe een schatje, maar soms wil ze niets en kan ze niets anders dan huilen
ook s nachts wordt ze vaak wakker en dit heeft natuurlijk als gevolg dat ik overdag vaak een wrak ben

op zulke momenten weet ik het ook af en toe niet meer...maar ik hou altijd in mn achterhoofd dat het wel weer goed zal komen :)

grtz kim
 
Hey Gingie,

Hier ook een mannetje dat ons 's nachts een keer of 4/5 laat opstaan. Ik woon in een flat, dus ik dacht ook dat de buren het zouden horen. Maar toevallig kwam is ze tegen vandaag en zeiden ze dat ze hem nooit hoorden, dat ze dachten dat we niet veel thuis waren.

Misschien gewoon een vragen aan de buren. En je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Mensen scheppen gewoon graag op, alle mensen die ik redelijk goed ken hebben ook babies/kinderen die 's nachts huilen of driftbuien hebben. Bij mensen die ik niet goed ken lijkt het allemaal perfect te gaan. Houden gewoon de schijn op denk ik.
 
Hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie steun-mailtjes, ze hebben me zeker goed gedaan. Het is fijn te weten dat ik niet de enige ben (al kan het natuurlijk niet anders). Ik probeer nu te relativeren als ik al de "supermama's"met de "superkinderen" spreek:)
Groetjes, Gingie
 
Nou die van mij is echt niet alleen maar lief hoor! hahaha was het maar waar. Maar ik denk wel eens dat mensen met wat oudere kindjes de negatieve dingen gewoon vergeten.

Ik woon in een rijtjeshuis maar ik heb me nooit zorgen gemaakt om de buren. De buurman van 2 huizen verderop heeft wel eens gezegd dat ze vooral 's avonds veel huilt. Ze hadden er geen last van maar kunnen het wel horen. ik heb toen aangegeven dat we haar ook wel eens laten huilen omdat ze moet leren om door te slapen. Ze is nu 13 maanden maar komt nog steeds 1 a 2 keer per nacht. Meestal valt ze 1x daarvan zelf in slaap en de andere keer moeten we haar echt troosten en krijgt ze nog wat te drinken.

Overdag kan ze best goed zelf spelen maar als ze haar zin niet krijgt kan ze het best op een lrijsen zetten. Ik probeer het negatieve wel te negeren want anders beloon je het met aandacht.

Maak je geen zorgen meid en al helemaal niet om de buren. Je doet het hartstikke goed. Kindjes moeten soms gewoon even huilen. Ze kunnen tenslotte nog niet praten.

 
Terug
Bovenaan