twijfels

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben sanne en ben 22 jaar, mijn vriend is 26 jaar en we wonen 2 jaar samen. in onze ogen hebben we een vrij degelijke relatie. werken allebei hard, doen veel leuke dinge samen. we hebben allebie een eenorme kinderwens. we zien het al helemaal voor ons.

ik vind het een super moeilijke beslising. de ene keer zie ik het helemaal zitten, maar soms weet ik het echt niet meer. is dat normaal? of ben ik er dangewoon nog niet aan toe? en zijn er nog meer meiden van mijn leeftijd die al een kinderwens hebben?

ik hoor graag jullie mening! bedankt alvast kus

He Sanne, het is maar net wat je hartje je ingeeft. Bedenk dat het een grote stap is, en als je nu al soms twijfelt.......tja. Maar als dat geen twijfels zijn maar meer angst, dan zou ik zeggen ga ervoor.
Op de dag dat er een baby geboren wordt, wordt er een moeder geboren.
qua leeftijd, ik ben 29 dus daar kan ik je niet mee helpen. Succes met je beslissing

gr. nath

Ik las in een boekje van Mariel Croon: bij twijfel; doen! Haha miss moet je dat boekje even lezen. Heet iets van vruchtbaarheid en staan heleboel handige tips in over zwanger worden ;-)

bedankt voor jullie reacties! en dat boekje ge ik opzoeken! kus

Hoi Sanne,

Ik snap je twijfels, ben ook 22. Toch hebben we besloten het wel te gaan proberen. 22 is jong, maar waar wacht je op als je ouders bent? Als je relatie stabiel is en al langer is, je samen alles goed voor elkaar hebt en die wens echt hebt, dan maakt leeftijd niet heel veel uit denk ik! Angst heb ik ook wel, voor alles wat er komen gaat, maar ik denk niet dat die angst minder wordt als ik wat ouder zou zijn!

hoi, ik ben 23 en mijn vriend is 27, wij hebben ook besloten om ervoor te gaan hoewel ik het af en toe ook wel dood eng vind maar dat hoort erbij denk ik of je nou 22 of 30 bent. Ik ben in juli gestopt met de pil en we hadden allebei zoiets van we zien wel wanneer het raak is en plannen dan ook niks. Maar hoe langer ik gestopt ben hoe meer ik er eigenlijk naar toe groei, succes met jullie keuze

Ik ben nu zwanger van de 3e en hoe ontzettend blij en dankbaar we er ook mee zijn, ook hier wel eens angst en twijfel of we het allemaal redden etc etc....het is gewoon het onzekere wat komen gaat en ik weet nu al dat ik dat straks allemaal vergeten ben...

ik bedoel maar die twijfel/angst is altijd beetje aanwezig hoe oud (ik ben 28) je bent of hoeveelste kindje het ook is...is alleen maar gezond.

Liefs Randy
mv Ninthe* 18-11-2006, Nova 21-5-2008 en nu 12wk+4dgn zwanger

super al jullie reacties. fijn om te horen dat twijfels heel normaal is. onze relatie is inderdaad heel stabiel we wonen 2 samen dus dat zit zeker goed.
laura hoelang ben jij al zwanger? serina succes met zwanger worden ik hoop dat het snel lukt, ik denk als je eenmaal besloten hebt om te stoppen met de pil dat het dan wel spannend word. en randy mijn moeder zegt altijd "waar je met zen 4e van eet kun je ook met zen 5e van eten!" haha dat is natuurlijk niet helemaal zo maar wel leuk 3 kinderen! succes ermee en bedankt allemaal ik voel me toch wel wat zekerder! liefs

Terug
Bovenaan