twijfels

Hoi iedereen,

Hier nog iemand van bijna 27 die nu graag een kindje wil, maar ik heb ook angst hoor! ;-) Je moet toch je hele levensstijl veranderen en je wordt verantwoordelijk voor een mens. Maar als ik het zo opschrijf, voel ik ook wel dat ik er klaar voor ben.. Angst is normaal denk ik.

Liefs

Hoi Sanne1987 en andere,

Zoals sommige van jullie al weten ben ikzelf 23 (bijna 24) maar toch hebben ook wij besloten ervoor te gaan. Ben inmiddels gestopt met de pil (afgelopen week) en wij gaan nu kijken of het lukt om kinderen te krijgen. Daarvoor had ik ook angst, ik denk dat dat gezonde angst is!

Succes met beslissen,

Monique

ja ik denk het ook dat het gezonde spanning is. we hebben vandaag besloten om te stoppen met de pil. ik was diegene die voorstelde om dan te stoppen op 8 jan dan zijn wij precies 4 jaar samen. dat leek me wel leuk. maar nu we eenaal de knoop doorgehakt hebben wil ik eigenlijk nu al stoppen!! haha!!

ik ben al een beetje aan het rondsnuffelen op internet wat we dalijk allemaal nodig hebben. het word super leuk. ik denk er alke dag aan hoe het zou zijn met een kleine. het lijkt me super maar ik besef ook wel dat het zwaar zal worden.

monique ik hoop voor je dat het snel lukt!

liefs

Hi Sanne,

Ik ben vandaag 4 jaar met mijn vriend hahahah! ;-)

Ik stopte in okt met de pil en wij wilden het dan veilig doen tot eind dec, haha en nu zit ik al bijna aan mijn NOD 1e ronde! Konden het niet volhouden!

Liefs Nina

hoi sanne

wat leuk dat je besloten hebt om er toch voor te gaan, die onzekerheid is logies hoor en straks krijg je dat denk ik ook weer van doe ik het allemaal wel goed enzo.
tenminste zo kijk ik er tegenaan wij zijn ook bezig voor de 1e ik ben 25 en mijn vriend is 38.
ik ben in juli al gestopt met de pil en heb ook even gedacht dat ik zwanger was want had alle kwaaltjes maar helaas was dit niet zo.
als het lukt kun je er beter niet zoveel mee bezig zijn en alles op zn beloop laten dan heb je eerder kans om zwanger te zijn want als je er mee bezig bent kan je lichaam je voor de gek gaan houden en wil het vaak ook niet lukken (is niet bij iedereen zo hoor)
maar ik weet hoe moeilijk het is zeker als je het net besloten hebt om voor kids te gaan dan is alles leuk en schattig en wil je het het liefst meteen ook al kopen hihi.

nou succes met zwanger worden

liefs bello

hoi sanne

wat leuk dat je besloten hebt om er toch voor te gaan, die onzekerheid is logies hoor en straks krijg je dat denk ik ook weer van doe ik het allemaal wel goed enzo.
tenminste zo kijk ik er tegenaan wij zijn ook bezig voor de 1e ik ben 25 en mijn vriend is 38.
ik ben in juli al gestopt met de pil en heb ook even gedacht dat ik zwanger was want had alle kwaaltjes maar helaas was dit niet zo.
als het lukt kun je er beter niet zoveel mee bezig zijn en alles op zn beloop laten dan heb je eerder kans om zwanger te zijn want als je er mee bezig bent kan je lichaam je voor de gek gaan houden en wil het vaak ook niet lukken (is niet bij iedereen zo hoor)
maar ik weet hoe moeilijk het is zeker als je het net besloten hebt om voor kids te gaan dan is alles leuk en schattig en wil je het het liefst meteen ook al kopen hihi.

nou succes met zwanger worden

liefs bello

Terug
Bovenaan