Twijfels...

Hey meiden!

De afgelopen weken ( zit nu in mijn negende week, week 8 dus) ben ik heel erg moe geweest, niet lekker bij niet op tijd eten, veel honger gehad.
Sinds een paar dagen is dit helemaal aan het afzwakken. Alleen de moeheid blijft, maar ik heb dan ook een paar nachten erg slecht geslapen.

Ben ik een van de geluksvogels die zonder al teveel kwalen de zwangerschap doorkomt? En de kwalen die er zijn, dat die in week 8 al afnemen? Of ........

Ik weet dat de hoeveelheid kwalen niets zegt over de kwaliteit van een zwangerschap, maar ik zal toch wel heel erg blij zijn als ik 20 november weer een mooi hartje zie kloppen! Waarschijnlijk is dat ook wel zo, maar ik wordt toch ineens overspoeld door twijfels. Stom hè? Was eigenlijk tot gisteren heel zeker.

Misschien dat de twijfels wel voortkomen uit het feit dat het bi jons l even heeft geduurd voor we zwanger werden.

Herkent iemand dit?

Liefs Daisy
 
Lieve Daycey,

Wat ontzettend vervelend dat je twijfels hebt meid! Ik kan je daar helaas niks over vertellen maar wil je wel even steunen.....

Dat de kwaaltjes afnemen hoeft echt niks te zeggen. 20 nov zien jullie gewoon een kloppend hartje! Ik kan mij voorstellen dat je bezorgd bent vooral omdat jullie zolang hebben moeten wachten maar probeer te bedenken dat de kans dat het misgaat klein is.

Groetjes Beauty
 
Hey meis,

Herken dat heel erg! Ben ook in de beginperiode enorm onzeker geweest. Het duurde ook zoooo lang tot de magische 12 weken.... Ben in het prille begin heel erg moe geweest en kon alleen kleine porties eten. Dat werd steeds minder en dat maakt je onzeker. Je lijf is aan het wennen aan de nieuwe situatie en uiteraard wil je heeel graag iets voelen. Maar het zit hartstikke goed! Ik kon dat echt loslaten met de 12 weken echo. Weet niet of dat komt,omdat we zo lang hebben moeten wachten?

Ik heb echt een droomzwangerschap als ik de verhalen wel eens lees. En de kleintjes groeien als kool en zijn enorm beweeglijk!! Wel of geen kwaaltjes wil niks zeggen. Ik hoop voor je dat de twijfels snel weg zijn en je enorm kan genieten!!!!

Liefs xx
 
Hoi Daisy,

Ook ik heb het heel erg gehad, terwijl ik het bij m'n vorige zwangerschap weinig of niet had.

Na vorige week een onverwachte echo te hebben gehad(ivm een bloeding), ben ik eindelijk gerust.
Toch ben ik blij als de gynaecoloog 20 november weer zegt dat de kindjes goed groeien en het goed doen.

Ik hoop met je mee dat deze week vlot voorbij gaat.
 
Meis als je ineens gaat twijfelen, vraag dan een extra echo? Je loopt toch in t ziekenhuis? Bij ons deden ze hier absoluut niet moeilijk over, want zij zeiden dat de stress erger was voor de baby dan even een echo om gerust gesteld te worden.

Ik heb de hele zwangerschap wel wat angst gekend, maar toch zei mijn intuitie dat het goed zou komen en dat is ook zo...toen het bij mij echt mis ging de eerste keer, wist ik het ook zeker...

Helaas kun je niet afgaan op de hoeveelheid kwaaltjes..

sterkte meis, dit gevoel kan niemand wegnemen bij je....alleen een echo kan je voor dit moment zekerheid geven..

liefs Yosha
 
Blij te lezen dat ik niet de enige ben met deze twijfels!
Vandaag toch ineens weer erg honger, dus dat stelt me ook wel weer wat gerust. Ook vandaag ineens wat trekken aan de zijkanten van mijn buik. Zou het groeien nu echt beginnen?
Misschien net even te vroeg mijn twijfels gepost!

Ik probeer te wachten tot de echo dinsdag en niet om er eerder een te vragen. Een erg drukke week vanaf nu, dus voor ik het weet is het dinsdag.

@star, ik mag ook echt in mijn handen wrijven met deze zwangerschap. Alleen in het begin niet zo lekker, maar het aanpassen van mijn eettijden heeft wonderen gedaan. Nu wat twijfels, maar ook deze komen en gaan de laatste dagen.
Als dat alles is, kan ik er prima mee leven de komende maanden!

Als ik donderdag nog zo twijfel, ga ik toch maar even bellen...

Liefs Daisy
 
Hier ook heel herkenbaar hoor!
Omdat je er zo lang op hebt moeten wachten brengt dat toch nog extra spanning met zich mee denk ik!
Ben bij mijn eerste eigenlijk de hele zwangerschap wel bang geweest...Als je de baby dan even niet voelt bewegen maak je je weer ongerust.
Toen ik zwanger was heb ik een keer dezelfde vraag gesteld en kreeg toen als antwoord van een van de andere meiden dat je nu je moeder wordt altijd zorgen zal bijven maken, zelfs als het kindje er is ;-) Dat is ook echt zo, ook al klinkt het zwaarder dan het in werkelijkheid is!
Hopelijk kun je snel gaan genieten!
 
Hee Daycey,
Ik ben iets verder als jij zwanger (19wkn), maar herken dit echt.. Dan nemen de kwaaltjes even een beetje af, maar bereid je voor op de volgende lading HcG.. Want net als je gaat twijfelen komt het soms in volle hevigheid terug. Rond de 10e week werd het bij mij ook een stuk beter.. Met 11 weken was ik weer zo beroerd als een hond. Kop op hé, t komt helemaal goed met jou!!!!
 
Terug
Bovenaan