Twijfels...

@sparkle, ik geloof best dat je je zorgen blijft maken! Het is en blijft toch je kindje.

@jeany03, dus ik kan me nog even schrap zetten, haha! Vind dat ik er nu wel redelijk makkelijk doorheen fiets zo. Maar volgende week misschien weer minder...

Het scheelt voor mij wel dat die twijfel eigenlijk bij iedereen wel voorkomt. Had vandeweek zoiets van, moet mij weer overkmen, haha!
 
Hey!!

Bij mijn oudste had ik tot week 9 bijna elke dag kwaaltjes. Ik zag dat toen als een goed teken. Toen ik zwanger werd van onze tweede had ik tot week 7 geen kwalen, daarna af en toe met komen en gaan. En meestal niks. Ik dacht echt dat het niet goed zou zitten, maar intussen hebben we een gezonde zoon.

Denk maar zo... de kans dat het goed is is groter, zeker na een goede echo. En wees maar blij dat je nu weinig klachten hebt. Mijn zus was tot week 16 24 uur per dag zo misselijk dat ze niet eens meer kon werken en 7 kg afviel. En ook als je veel klachten hebt, geeft het geen zekerheid. Mijn vk zei altijd: er zijn vrouwen die steeds moeten overgeven die ook een miskraam krijgen, dus geniet er maar van als je geen klachten hebt want dat is voor jou en je kindje toch het beste. En zo is het. Lekker van genieten. En je zult zien dat je na de tweede echo je weer een stuk zekerder voelt en dat gevoel wordt steeds sterker als je het straks voelt trappen.

Maar die onzekerheid is soms zo moeilijk, ja het gaat ook niet om niks natuurlijk. Het gaat om je kindje. Daaraan kun je zien dat het zorgen al begint zodra je het weet. Je moedergevoel is dus al sterk. Mooi om te lezen! Koester je kindje maar veel, dat is nu ook al goed!
 
Hallo,
Ik hoop dat je je minder zorgen maakt als ik je vertel dat in week 7 de hormonen op het hoogte punt is en dan weer wat afzwakt waardoor de kwaaltjes minder worden. Misschien reageert jouw lichaam daar snel op, bij mij duurde het wel tot week 14 dat ik me wat beter voelde, bij beide zwangerschappen.
Succes verder met de zwangerschap, geniet ervan

Petra
 
Ik heb weinig kwaaltjes gehad, bloedingen in het begin, maar 2 kereltjes. Het gekke is dat ik juist bij mijn miskramen last had van de typische kwaaltjes. Ik kreeg ook gewoon extra echo's. En de onzekerheid blijft je hele zwangerschap. Het is en blijft een wonder. Als je twijfelt gewoon bellen.
 
De twijfels zijn inmiddels wel weer wat gezakt. Iig genoeg om de echo dinsdag af te wachten!

Ik wist niet dat de hormonen in week 7 al af gaan zwakken. Ik dacht pas rond week 12 en dat je rond week 16 nog weinig in je lijf hebt. Ging daar eigenlijk vanuit, omdat je tot 16 weken met moeders voor moeders mee kan doen. Weer wat geleerd dus!

Bloedingen heb ik gelukkig nog niet gehad. Wel af toe wat krampen, wat weer een goed teken is, dat zullen mijn banden zijn.

Gisteren de 9 weken grens alweer gepasseerd. Wat gaat het eigenlijk hard!

X
 
Terug
Bovenaan