twijjfeltje!

Ik begin ineens zo te twijfelen...
Vooral als ik dan gisteren weer zo'n vervelende afloop van petratjuh lees.
Ik ben een week ongelooflijk duizelig geweest...maar nu sinds gisteren ochtend helemaal niks meer...
en sinds vanochtend, voel ik ook wat kleine steekjes onderin links bij de baarmoeder
Ik heb al eerder een miskraam gehad en ook een bevalling en nu denk ik de zelfde steekjes weer te herkennen.
Dit voelt waardeloos....zal het gewoon tussen mijn oren zitten, want ik ben al sneller bang omdat ik er al van weet wat er mis kan gaan...of is het echt ...
nou ik moest het even kwijt hoor

volgende week naar intake ,maar dan gaat ze vast nog niet luisteren..ben dan pas 8 weekjes

was het maar achter de rug...of gewoon goed gaan of dan maar vlot de mist in, want dat wachten is zo   waardeloos

nou ik ben t weer even kwijt

manon

Hoi wijffie,

Ik zal toch nog ff reageren op jouw topic hoor. Ik was hier om de reacties nog eventjes te lezen en zag jouw topic.

Het is idd wel zo dat hoe meer je leest hoe meer je gaat twijfelen. Ik heb dat dus ook heel sterk gehad. Als ik nogmaals zwanger mag raken ga ik niet op forums meer zitten lezen. Er staan vele rottige dingen in. Dat kan je nu net niet gebruiken. Bij mijn 2 vorige zwangerschappen had ik helemaal nooit gedacht aan een miskraam ofzo. Dat kwam niet eens in mn hoofd op. En dit keer dus wel he. Vanaf het moment dat ik het forum betrad en alles ging zitten lezen sloeg de angst me om het hart en heb ik overal zo over zitten nadenken...bah bah. Of het invloed had weet ik niet maar ik heb me wel druk gemaakt en ben er wel nerveus door geworden.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjessss Petra

He hallo,

Het is heel herkenbaar hoor!!! Ik heb het zelf ook heel erg sterk. Je leest vanalles wat wel en vooral niet goed gaat. Ik word er ook helemaal naar van hoor. Ook ik had/heb heel erg twijfels. Ik had gisteren helemaal nergens meer last van. Geen misselijkhied, moeheid of wat dan ook. Wel krampjes in de buik. Baaldag nr 1 dus. Vanochtend weer lekker misselijk met braken aan toe. Ik was nog nooit zo blij geweest misselijk te zijn hahaha.
Ik heb dinsdag pas mn intake en 31 januari pas de echo!! Ik ga proberen of ik die kan vervroegen of er een bij te krijgen. Ik word gek van die onzekerheid.

Ik zou het als ik jou was ook zeker melden bij je VK volgende week en anders belja haar gewoon en leg je je probleem uit. En echt hoor laat je niet afwimpelen, maar kom uit voor je angsten!! Succes ermee en we houden elkaar op de hoogte!!

gr Linda mama van Charlotte

Hoi,

Volgens mij twijfelt iedereen wel of het goed zit of niet. Zo ik ook. Ik heb 11 januari de 4de(!!) echo en ik denk ook de hele tijd maar aan wat mis kan gaan. Het ene moment denk ik:"het zit wel goed" en het andere moment voel ik me ineens zo ontzettend onzeker, vooral als ik even niets voel.

Mijn eerste zwangerschap is uitgelopen op een miskraam en toen had ik geen, tot weinig kwaaltjes. Bij mijn twee dochters was ik erg misselijk, waarbij bij de eerste extreem misselijk. Nu ben ik eigenlijk niet tot weinig misselijk, hooguit wat vlaagjes en niet zo'n ontzettende eetlust. Ik voel wel andere dingen aan mijn lijf, maar toch.

Misschien is het dit keer wel een jongen en elke zwangerschap is weer anders houdt ik me dan maar voor. Wat me in ieder geval wel opvalt is dat ik, nu niet zo'n trek heb in chocola, zoals bij de zwangerschap van m'n meiden, maar juist hartige dingen lekker vindt (augurken, pizza, broodjes kaas).

Twijfel hoort erbij, hoe vervelend het ook is. De eerste drie maanden heb ik bij mijn vorige zwangerschappen een vreselijke tijd gevonden en dat vind ik het nu weer. We komen er wel doorheen met z'n allen!!

Groetjes Paula

ik heb t ook, voel me afschuwelijk...sinds vorige week was ik hartstikke misselijk de hele dag door, gistermorgen ook nog en toen heb ik het aan mijn baas verteld en sinds die tijd voel ik me kiplekker, niet meer misselijk terwijl ik toch vaak moest overgeven en geen pijnlijke borsten meer...
Mijn man zei dat ik de vk moest bellen, om me gerust te stellen maar ik voel me zo onnozel dat ik dat niet durfde, en ook zoiets heb van ze zegt toch vast dat ik tot maandag tot de echo moet wachten...
Nu heb ik vanmiddag geslapen zodat ik niet tijdens normale kantooruren kon bellen en nu is het dus weekend...pffff zal blij zijn als het maandag is en alles ok is!

Wolfer

Vervelend hè, die onzekerheid. Bij mijn vorige zwangerschap namen de kwaaltjes af vanaf een week of 10. Had er toen totaal geen vertrouwen in, want "normaal" is het toch dat de kwaaltjes pas afnemen vanaf een week of 13 a 14. Maar niets was minder waar en heb een heerlijke gezonde zoon.
Ik heb nu ook weer het idee dat de misselijkheid aan het minderen is en mijn borsten minder pijnlijk zijn. Ik wacht nu maar "rustig" af tot de echo dinsdag.

Groetjes,
Leeuwtje

Voor mij is alles nieuw en ik heb ook niet zo last van zwangerschapskwaaltjes, alleen voel ik me af en toe wat misselijk. Verder ruik ik beter en heb ik gevoelige borsten, maar dat vind ik geen kwalen. Heb zelf wel vertrouwen in, ben gisteren bij VK geweest. Ben nu 9 en halve week, dus geprobeerd hartje te horen, maar hoorde alleen mijn eigen.

Het is logisch dat je op een forum vervelende verhalen hoort, die moet men kwijt, dus daar wordt veel over geschreven. Iemand die blij is gaat niet steeds weer zeggen dat hij of zij blij is. Maar als je zo de lijst ziet met as mama's zijn er toch een heleboel nog steeds zwanger. Dus dat is positief!

Toch ben ik ook wel eens onzeker, vooral als ik niet echt ergens last van heb. Maar ik voel me wel heel anders dan anders, dus vertrouw wel dat het goed komt.

Hallo allemaal!
Ik lees steeds over mensen die al echo's gehad hebben (meerdere) etc. Loop ik achter ofzo? Ik heb van de week gebeld en de 14e heb ik een afspraak bij de VK. Ze gaan dan luisteren of het hartje klopt en het intake gesprek doen. Ik heb een paar miskramen gehad, dus zelf gewacht tot na de 8e week met naar de HA gaan. Maar toen ik belde met de VK was er geen haast bij ofzo. Ik heb ook nog niets gehoord over een echo. Zelf dacht ik eigenlijk dat ze dat pas bij 12 weken doen. Volgens mij loop ik een beetje achter ;-) Ben wel benieuwd overigens, zouden we de foto's van de echo's hier kunnen plaatsen?
Groeten Nanna

Terug
Bovenaan