twijjfeltje!

Hallo Nanna,

De verloskundigepraktijk waar ik naar toe ga doen tegenwoordig de intakegesprekken als je tussen de 8 en 9 weken zwanger bent, dit inverband met de combinatietest.
2 jaar geleden had ik de intake met 11 weken en de echo met 10 weken. Toen was het de gewoonte dat je eerst een echo liet maken en dan het intake gesprek had. Nu is de intake dus vervroegd. Ik heb a.s. dinsdag de echo, dan ben ik ruim 10 weken.
Voor zover ik weet krijg je vaak heel vroeg al een echo als je 2 of meer miskramen achter de rug hebt, of als je via ivf of hormoonbehandelingen zwanger bent geraakt, of als je om andere redenen bij de gyn. loopt. Je krijgt er dan vaak ook meerdere in het vroege stadium. Ik heb bij ons zoontje alleen de termijnecho gehad bij 10 weken en de 20-weken echo. Wij hadden zelf ook geen behoefte aan een pretecho en hebben dat ook niet gedaan.

Groetjes,
Leeuwtje

Oh ja, wat ik nog vergeet. Het is mogelijk om foto's te plaatsen. Alleen moet je ze eerst op een "bestaande" pagina zetten voor je ze hier naartoe kunt kopiëren. Als je b.v. hyves hebt, dan kun je ze daar uploaden en vervolgens hier plaatsen.

Groetjes,
Leeuwjte

Terug
Bovenaan