@twinmama

Nee je hebt idd geen garantie dat je het weet met 16 weken, jammer he! Ik heb op 8 april mijn 20 weken echo en dan moet er wel duidelijkheid komen over de geslachten. Ik heb een dochter van 6,5 en een zoon van 2,5, dus eigenlijk heb ik geen wensen, maar de kinderen zijn ook zo nieuwsschierig wat ze gaan krijgen.(broertjes, zusjes offff broertje&zusje)
Spannend, groetjes

vandaag de groeiecho gehad en ze kon zien dat het twee meiden zijn! Na een zoon, is dat toch wel heel erg leuk =)
Naar mijn idee twijfelde ze nog wel een btje bij de tweede, maar later zei ze toch dat dat ook een meisje was. Verder was alles goed en bewogen ze lekker... Toch altijd weer een geruststelling, want ik voel ze wel, maarja, welke voel je dan...?
Succes volgende week en laat t even weten!

Hoi Myrte

Wat leuk joh 2 meiden! En wat goed dat ze het al konden zien. Zo zie je ze zijn in elk zkh anders. Ik had zelf ook het idee dat ze het wel konden zien maar dat ze er gewoon geen zin in hadden. Donderdag mag ik voor de 20 weken echo, nou ben benieuwd, ik laat het zeker weten.
groetjes.

Hoi Myrte

Wat leuk joh 2 meiden! En wat goed dat ze het al konden zien. Zo zie je ze zijn in elk zkh anders. Ik had zelf ook het idee dat ze het wel konden zien maar dat ze er gewoon geen zin in hadden. Donderdag mag ik voor de 20 weken echo, nou ben benieuwd, ik laat het zeker weten.
groetjes.

Hai twinmama.
Ik ben nieuw hier, maar zag dat ook jij 8 april voor de 20 weken echo mag. Wij ook! Wij zijn 27-08 uitgerekend, onze eerste zwangerschap en dus ook een tweeling. Waarschijnlijk is 1 van de twee een kereltje, maar ik hoop morgen zeker te weten wat het is. Ik ben zo nieuwsgierig!

Hai twinmama.
Ik ben nieuw hier, maar zag dat ook jij 8 april voor de 20 weken echo mag. Wij ook! Wij zijn 27-08 uitgerekend, onze eerste zwangerschap en dus ook een tweeling. Waarschijnlijk is 1 van de twee een kereltje, maar ik hoop morgen zeker te weten wat het is. Ik ben zo nieuwsgierig!

Hey Mythe..

Wij krijgen 2 mannetjes dus heel erg leuk .....Alvast leuk dingen gekocht voor ze hahah altijd makkelijker als je weet wat het is..

Vrijdag de 20 weken echo dus spannend...

Leuk jij 2 meiden ....1 eiige of twee??

8 april de 20 weken echo gehad. Beide groeien goed en alles ziet er prima uit. Een jongen en een meid. Dan zijn we helemaal compleet.

Hoe is de 20 weken echo gegaan 2 wondertjes?

Terug
Bovenaan