@twinmama

Ha twinmama,
Hoe is het met jou en je kleine spruitjes?
Zijn ze al thuis?
Je hebt het vast heel druk maar ik ben zo benieuwd.
Hoop snel wat van je te lezen.
 
Hoi Mamamar

Ja het is hier lekker druk, maar alles gaat goed. De jongens mochten precies 2 na de bevalling mee naar huis, dit vond ik toch wel weer eng en ondanks dat je toch al wat ervaring hebt was het weer als nieuw. Gelukkig bestaat er moederinstinct en voordat je het weet doe je alles weer alleen dan met 2 kindjes erbij. Het is wel een verschil hoor 1 of 2! Vandaag zijn ze alweer 6 weken en het zijn nu echt bolle baby's aan het worrden, vannacht zelfs doorgeslapen.
Hoe is het met jou, hoelang moet je nog? Ik vond die laatste 2 weken van mijn zwangerschap echt heel zwaar! gelukkig is het nu niet meer heet, maar aan de andere kant, nu kunnen de andere kids ook niet echt naar buiten.
Succes met de laatste loodjes
Liefs Twinmama
 
Hoi twinmama,
Wat fijn dat het zo goed gaat. Ik kan me ook nog niet zo heel veel voorstellen dat er straks echt 2 babys zijn! Het lijkt mij ook zo anders.
Ik ben nu 36w5d. Ik ben nog redelijk mobiel en voel me goed. met de kindjes gaat ook alles prima. Ik zou best nog 2 weken door kunnen sukkelen. De kids gaan volgende week weer naar school, dus heb ik het weer rustig, maar ik moet zeggen dat de vakantie me heel erg is meegevallen. ik zag er ontzettend tegenop, maar ik heb hele lieve zussen en lieve moeder waar de kids vaak (dagdelen) naar toe zijn geweest. Van mij mogen de kindjes nu wel komen hoor, maar ben het dus nog niet echt heel beu.
 
Hoi

Jee geweldig bijna 37 weken zwanger!! Scheelt dadelijk een stuk bij de start, mogen ze waarschijnlijk ook gewoon mee naar huis. Ik vond die 2 weken ziekenhuis erg vermoeiend. Hier is de school al 3weken begonnen dus zit nu al weer lekker in een ritme. Ja het is ook echt onwerkelijk dat er in die buik 2 kindjes zitten, maar als ze er zijn is het echt! Ik vind het ook echt bijzonder!
Sterkte ben benieuwd hoelang je het nog vol gaat houden.

twinmama
 
Hey!

Ben ook benieuwd hoe lang je het nog vol kunt houden, mamamar! Knap hoor! Ik was er met 34 weken al klaar mee.. Gelukkig nog volgehouden tot 37w2d en dat scheelt idd bij de start, het waren toch allebei 6ponders! Mijn oudste is met 40w5d geboren (8pond) en ik merk echt het verschil van die 3 weken. Mijn tweeling slaapt veel, drinkt goed en slaapt dan weer veel! Het is dus nog erg rustig hier =))
Succes met de laatste loodjes en ik wens je een voorspoedige bevalling!

Groetjes
 
Dank je wel he meiden. Ben nu 37w4d en het gaat nog, ik heb heel erg naar vandaag toegeleefd, zo van eerst de kinderen naar school (zelf brengen eerste keer) en dan mag het komen. as vrijdag krijg ik een inwendig onderzoek en maken we een afspraak om in te leiden. Maar als ik eerlijk ben mag het nu wel komen.
myrte fijn dat het zo goed gaat en dat ze lekker rustig zijn, kan jij ook weer goed aansterken he.
Ik hoop dat ik zeer binnenkort ook mag melden dat ik ben bevallen.
 
Terug
Bovenaan