Tygo spreekt me tegen hihi (FIMPJE)

Hahahaha, wat een leuke reacties van jullie zeg.

Alleen.... schijnt bedriegt. Tygo zegt inderdaad "echnie", maar dit is een klank wat erop lijkt. Ik denk zelf dat hij zegt "mag niet" want dat zeg ik nog wel eens tegen hem. Ik zelf (en hubbie trouwens ook) zeg nooit "echnie", dus hij kàn het haast  gewoon niet zeggen. Die dag dat ik het filmpje maakte, klonk het ècht zo, maar nu klinkt het inmiddels zoiets als: "Lchnie", maar hij slikt de "L" wel in dan.

Toen Tygo zo'n 10 maanden oud was heb ik hier ook eens een filmpje geplaatst waarin hij lijkt te zeggen:"Nog een keer". Dat was ook gewoon iets wat erop leek.

Hij heeft vaker van dat soort uitspraken. Ik heb me wel eens blauw gelachen dat hij op de vraag: "Wil je daar nu eens even mee ophouden?" zei: JA HOOR hahahahaha Probeer dàn maar eens je gezicht in de plooi te houden.

Maar mocht ik nou nog eens iets opnemen, dan plaats ik hem wel weer.

Voor de liefhebber van "nog een keer" klik hier

Groetjes happyM.

Hahaha, dat tweede filmpje kende ik niet, maar ECH WEL dat ie 'nog een keer' zegt!! Wat een geweldig beeldmateriaal (en wat was is nog klein toen he.......... manman wat gaat het hard met die mini's van ons!!!)

Liefs
Susan

ohhhhhhhhhh wat een ontzettend leuk filmpje.. geweldig dat koppie wat   hij erbij trekt..

hoezo eigenwijs,, het is een echt scheetje...

enne ik hoor ook echt ech nie!!!!!

super..
liefs tobi

Terug
Bovenaan