U2 was gaaf en morgen 5e IUI

Heeeeey,

Wat een leuk verhaal zeg, tijdens een concert op de wc een spuit zetten. Ik hoop zo dat het voor jullie gaat werken en dat jullie inderdaad niet door hoeven naar ivf.

Wat een verschikkelijk verhaal van het doodgeboren kindje. Daar moet je toch niet aan denken zeg!!! erg akelig.

Verder ben ik het wel met INg eens. Ik zit zelf bij het radboud in Nijmegen en ken geen wachtlijsten e.d ze hebben alles prima en orde en staan enorm goed aangeschreven.
Maar als je je goed voelt bij waar je nu zit is dat ook prima. Je moet doen wat je gevoel je zegt!

In ieder geval heel veel succes deze ronde, ik zal enorm voor je duimen!!!!

dikke knuf
Sjan

Hoi,
Ik ben het helemaal met jullie eens. Zoiets belangrijks als van dat zaad moeten ze toch weten? Dan hadden we al vanaf poging 1  het potje in het ziekenhuis gevuld. Nu zijn er wie weet wel 4 pogingen mislukt daardoor. We hebben 15 september een intakegesprek voor ivf in de VU en dan ga ik  het daar zeer zeker over hebben. Weten jullie, het zou zo fijn zijn als het via IUI kan! Maar sat willen jullie natuurlijk ook.
Zoiezo hebben we nog 1x iui tegoed in ons eigen ziekenhuis in september, Zit nu in de zomerstop. Zo leer je hier ook weer van elkaar.......

Ik denk niet dat je je nu zorgen moet maken om die vorige pogingen hoor! Voor hetzelfde geld was er wel 1 doorgezwommen! Ik zou alleen eens informeren naar de procedure van IUI in het VU want dan is IVF misschien niet meteen nodig. Ik weet bijna zeker dat ze daar meer voorzieningen hebben en dan kun je het wellicht eerst eens met IUI proberen.
Maargoed nogmaals, het is het belangrijkste dat je doet wat voor jou het beste voelt!
Lfs inge

hoi Noortje,

Normaal lees ik hier alleen maar. Wil er nog niet echt bij horen bij het clubje van als het zwanger worden lang duurt. Soort struisvogelpolitiek zeg maar. Maar ik moet nu toch echt even reageren.
Ik was namelijk ook met mijn man die zaterdag bij U2 en het idee dat jij daar je spuit moest zetten bizar joh. Maar wel goede muziek op de achtergrond en dat maakte het vast wat minder vervelend om die spuit te moeten zetten. Nu maar hopen dat het zijn werk gedaan heeft en dat er een kleine Bono in de maak is.

Muzikaal zal hij of zij in iedergeval wel worden.

En wat was het goed hè U2.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,
Wat was het gaaf he! Wij hebben ook een super avond gehad. Wij hebben 2 cd'tjes met daarop het concert van 16 juli. Een collega van mijn vriend had het gevonden op internet en het voor ons gedownload. Dus nu kunnen we altijd weer even terug naar die avond.
Ik weet niet in welke situatie jij zit maar dat prikken valt echt reuze mee hoor. Dus als je er ooit mee te maken krijgt hoef je je echt geen zorgen te maken, het is heel goed te doen. En op het toilet in de Arena kon ik het rustig doen, niks aan de hand.
Ik denk overigens niet dat het gelukt is omdat ik al aardig wat ongesteldheidstekenen zie bij mezelf. Jammer, maar ik had er al rekening mee gehouden.
Ik hoop voor jou dat je er ook nooit echt bij gaat horen, bij de als zwanger langer duurt dames, en dat je gauw zwanger bent! groetjes

Terug
Bovenaan