M Marie80 jan 14, 2013 #10 Meiden Ben ik weer was ff heeeeel lang niet geweets ik dacht net huh??!!!??? Waar moet ik nou zijn pphhaaaa was zo gewend om naar die ander te gaan XD,,, ja linn mooiik sla hem ook ff op voor in het album gaaf hoor knuff ben weer geweets
Meiden Ben ik weer was ff heeeeel lang niet geweets ik dacht net huh??!!!??? Waar moet ik nou zijn pphhaaaa was zo gewend om naar die ander te gaan XD,,, ja linn mooiik sla hem ook ff op voor in het album gaaf hoor knuff ben weer geweets
A ANONYMOUS_USERNAME jan 18, 2013 #11 Ja Lynn,ik zag het naderhand,sufkip die ik ben.Zat alleen naar de voorste datum te kijken. Ziet er keigoed uit!
Ja Lynn,ik zag het naderhand,sufkip die ik ben.Zat alleen naar de voorste datum te kijken. Ziet er keigoed uit!
A ANONYMOUS_USERNAME jan 20, 2013 #12 Joehoe ik ben bevallen op eerste kerstdag van een jongen: Ties! Ben overigens 30 jaar ;-) Waar kan ik jullie vinden op FB?
Joehoe ik ben bevallen op eerste kerstdag van een jongen: Ties! Ben overigens 30 jaar ;-) Waar kan ik jullie vinden op FB?