A
Anoniem
Guest
Ik heb even een vraagje.
Ben nog maar heel vroeg in m'n zwangerschap, nu 5 weken en 5 dagen.
Maar mijn buikje is wel al behoorlijk opgezet en loop zelfs al in broeken van m'n moeder (2 maten groter, bij de benen veel te groot maar om m'n buikje goed)
Mijn moeder kreeg ook al heel snel een opgezetter buikje.
Maar ik heb ook af en toe steken in m'n buik. HA zei dat dit al bandenpijnen zijn omdat ik zo snel groei.
Maar vooral als ik nies ( en ik ben nu verkouden ) voel ik 't.
Heeft nog iemand dit meegemaakt??
Tevens ben ik nu behoorlijk verkouden en weet niet wat ik er aan kan doen (neusdruppels, paracetamol, homeopatisch(buisjes met granules, k weet de naam niet meer)
Nou ja, ik hoor 't wel, k zou wel aan het mutsen zijn. Er gebeurdt zoveel met me!! En het is het allemaal waard!!!
Dikke kus,
Kommaartje
5wkn, 5dgn ZW
Ben nog maar heel vroeg in m'n zwangerschap, nu 5 weken en 5 dagen.
Maar mijn buikje is wel al behoorlijk opgezet en loop zelfs al in broeken van m'n moeder (2 maten groter, bij de benen veel te groot maar om m'n buikje goed)
Mijn moeder kreeg ook al heel snel een opgezetter buikje.
Maar ik heb ook af en toe steken in m'n buik. HA zei dat dit al bandenpijnen zijn omdat ik zo snel groei.
Maar vooral als ik nies ( en ik ben nu verkouden ) voel ik 't.
Heeft nog iemand dit meegemaakt??
Tevens ben ik nu behoorlijk verkouden en weet niet wat ik er aan kan doen (neusdruppels, paracetamol, homeopatisch(buisjes met granules, k weet de naam niet meer)
Nou ja, ik hoor 't wel, k zou wel aan het mutsen zijn. Er gebeurdt zoveel met me!! En het is het allemaal waard!!!
Dikke kus,
Kommaartje
5wkn, 5dgn ZW