Uhm, het is nog vroeg maar hebben meer van jullie dit (gehad)

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje.
Ben nog maar heel vroeg in m'n zwangerschap, nu 5 weken en 5 dagen.
Maar mijn buikje is wel al behoorlijk opgezet en loop zelfs al in broeken van m'n moeder (2 maten groter, bij de benen veel te groot maar om m'n buikje goed)
Mijn moeder kreeg ook al heel snel een opgezetter buikje.
Maar ik heb ook af en toe steken in m'n buik. HA zei dat dit al bandenpijnen zijn omdat ik zo snel groei.
Maar vooral als ik nies ( en ik ben nu verkouden ) voel ik 't.
Heeft nog iemand dit meegemaakt??

Tevens ben ik nu behoorlijk verkouden en weet niet wat ik er aan kan doen (neusdruppels, paracetamol, homeopatisch(buisjes met granules, k weet de naam niet meer)

Nou ja, ik hoor 't wel, k zou wel aan het mutsen zijn. Er gebeurdt zoveel met me!! En het is het allemaal waard!!!

Dikke kus,
Kommaartje
5wkn, 5dgn ZW

gefeliciteerd.
ik herken dit ook ik liep met 8 weken al in een zwangerschapsbroek rest paste echt niet meer. en ja ook bandenpijn erbij en het is inderdaad erger als je niest

groetjes danielle 30 weken +4 dagen

Ik heb geen dikkere buik (nu 8 weken zwanger) maar wel veel last van een opgeblazen gevoel en last van m'n darmen (verstopping, en heeeeel veel buikpijn, na iedere maaltijd). Heb je vooral pijn ongeveer een half uur nadat je gegeten hebt? Dan zou het kunnen zijn dat je darmen flink reageren op je hormonen, en dat je daardoor een dikkere buik hebt. Ook kan het zijn dat je baarmoeder hard groeit - daar schijn je van die steken van te krijgen.

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik ook een echt zwanger buikje heb! :)

Hilde

Hoi!

Ik had in het begin (tot wk 7) ook een opgezette buik, bij mij was het zo:
je lichaam veranderd, en je darmen komen in de verknelling, en zo was mijn buik dus opgezetter. Kon mijn broeken niet meer aan. Liep in een sportbroek of stretch rokjes..
Ik ben nu 12 wkn en 4 dagen, alles is nu minder opgezet, maar nu zie ik dat het echte buikje wel te voorschijn komt.

Wat je omschreef, dat je met niesen ook last van je buikbanden hebt.
Dit heb ik ook. Als ik nies, moet ik of zitten, en als ik lig haal ik mijn knieen naar mijn buik, zo heb ik minder pijn.

Ik ben ook verkouden, maar ga geen medicatie slikken. Ik zelf vind dat nu behoorlijk eng, maar das natuurlijk ieder zijn eigen keus. Ik eet sinaasappels, en vitamine c tabletten.
Daarnaast slik ik ook een vitamine pil van de Etos voor de zwangere vrouw.
Ik ziek zo wel uit, gaat na een weekje ook wel weer over...

Groetjess!

hallo
Ik ben nu 6 of 7 weken zwanger ik weet het nog niet precies ik had een beetje een rare cyclus. Maar mijn buik is ook al best opgezet. Ik kan mijn eigen broeken nog wel aan, maar dit zit helemaal niet lekker. Het zit te strak. Dus ik laat meestal de knoop open of trek iets van een broek aan met stiek. Ook ik heb best veel last van buikpijn vooral s; avonds als ik moe ben of als ik overdag iets te veel heb gedaan. Het zijn vaak steekjes in mijn buik, maar ik kan het niet goed plaatsen. Ik maakte me er wel een beetje ongerust over, maar nu ik hoor dat er meer zijn die er last van hebben ben ik wel gerust gesteld.

groetjes

Hallo,

Ben blij te lezen dat het 'gewoon' is steekjes (soms steken) te hebben. Maakte me al een beetje ongerust... Zijn jullie ook zo moe????

Ik ben nu 6 weken zwanger en inderdaad mijn broeken enzo beginnen nu al strak te zitten en m'n buik is nu al dikker. Begint lekker ..... hihihihi. Durf nog niet op de weegschaal te staan. Ik woog 52 kilo, maar nu?

Liefs,
Lei

Hallo,

Ben blij te lezen dat het 'gewoon' is steekjes (soms steken) te hebben. Maakte me al een beetje ongerust... Zijn jullie ook zo moe????

Ik ben nu 6 weken zwanger en inderdaad mijn broeken enzo beginnen nu al strak te zitten en m'n buik is nu al dikker. Begint lekker ..... hihihihi. Durf nog niet op de weegschaal te staan. Ik woog 52 kilo, maar nu?

Liefs,
Lei

Hallo,

Liefs,
Lei

Terug
Bovenaan