Uhm, het is nog vroeg maar hebben meer van jullie dit (gehad)

Hallo dames!

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en ik merk het ook al aan mijn buik want hij is echt opgeblazen! (ik draag ook losse broeken anders doet alles me zeer!)
Ja ik ben ook erg moe pff soms kan ik gewoon niet meer..

Raar he dat de een geen buikje heeft en de ander al zo vroeg...

Groetjes ssuss

Hallo,

ik ben nu 5 weken zwanger maar heb ong 5 dagen een soort van menstruatiepijn en mijn onderbuik. dat schijnt wel normaal te zijn toch? ik ben voor de zwangerschap 4 kilo afgevallen en was daar apetrots op. Ik heb nu nog geen buikje of opgeblazen gevoel. Ik zie er wel tegen op hoor een dikke buik. vooral na de zwangerschap!! Mijn buikje zal niet meer zo plat worden als nu. Ik geniet nu nog ff van mijn platte buik zo lang dat nog kan, veel strakke truitjes en heupbroeken enz. maar als mijn buikje straks dikker wordt ben ik misschien toch wel stiekem trots

Geniet er van!!!!!!!!

hoi
ik ben nu 9 weken zwanger en hed al problemen met mijn eigen broeken in de 6e week, het kan vroeg of laat komen nu sinds een dikke week draag ik al zwangerschaps broeken ze zitten voor geen meter!!!

maar geniet er maar van zolang je nog kan!

groetjes smile

Wat is zo'n forum toch fijn, ook ik vind dat m'n buik gewoon al best opgezet is. Ben normaal ook aan de platte kant en ik vraag me nu elke keer af of het echt de zwangerschap is of dat ik teveel eet, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.....

Groetjes, Mamspe
(7wk, 2dg)

Hoi
Ik herken het probleem ik ben nu 8 weken 6 dagen zwanger van mijn 4de kindje en draag al een paar weken zwangerschapskleding omdat ik nergens meer in pas maar ik weet sinds 14 dagen wel hoe het komt ik was namelijk al eens bij de verloskundige geweest en die voelde aan mijn baarmoeder dat ik verder was dan gedacht dus heb ik een termijn echo laten maken en bleek toen toch gewoon een normale zwangerschapsduur te hebben maar ze zagen op de echo een vleesboom of een cyste zitten dit kan gelukkig geen kwaad voor de baby maar morgen moet ik wel een echo laten maken om te zien wat het is en of het snel groeit of niet en voor mijn zwangerschap zal het kunnen betekenen dat ik meerdere echo's zal moeten laten maken om het goed in de gaten te houden maar goed als dat alles is dan heb ik er totaal geen moeite mee
Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan