uhm.. zwanger?

heb al vaker getest zonder resultaat vandaar dat ik het niet doe, en heb er nu ook geen in huis en kan op zn vroegst pas donderdag test halen. andere dagen ben ik te laat thuis vanuit werk en manlief ook. dus moet wel wachten ;-)

ow.... ik hoop dat ik het ook tot donderdag vol houdt dan horen we het donderdag van elkaar!! ik heb net via internet bested, ik hoop dat ik me kan inhouden tot donderdag...

suc6 liefs kim

dag 3 :) nog steeds niet ongesteld.. vind het zooo spannend worden! ben nu wel bijna een grindtegel geworden zoveel bultjes in mn gezicht wat ik normaal gesproken ook niet heb. maar voor de rest voel ik helemaal niets, beetje misselijk misschien maar verder gaat het prima!

hou jullie op de hoogte !

x

wordt hier beetje moe van zeg!

nu 4 dagen overtijd, gisteravond toch test gedaan: NEGATIEF en nu heel klein beetje bloedverlies!!!

HELP wat is dit toch?! x

Wat onwijs raar zeg!! Ik begrijp dat dit helemaal niet fijn is.....Is je ongi nu helemaal door? Het kan wel zijn dat je zwanger bent maar dat je lichaam nog niet genoeg hormoon aan maakt voor een positieve test... Toevallig had ik het daar vandaag met een collega over, zij testte pas na een week of 2/3 na d'r NOD positief, daarvoor ook een aantal keer negatief.

Meid, ik ben zoooo benieuwd!!

Liefs Lynn.

tja vind dit echt niet leuk, sinds 5 uur vanmiddag bloedverlies. wel minder als normaal dat wel. x

voel me echt k*t... sinds vanmiddag.

was blij dat ik eindelijk ook eens een paar dagen over tijd was, begint het te bloeden. weet niet of het een gewone menstruatie is, het wordt wel erger nu. las ergens op internet dat een bloeding aan het begin (nu ongeveer5 weken) van een zwangerschap 1 tot 3 dagen duurt in de meeste gevallen, is dit zo?

x

Terug
Bovenaan