uit bed

We hebben onze krummel streng aangepakt. Ik ben er bij gaan liggen en heb mijn armen om hem heen geslagen. Hij kon zo niet meer omhoog komen, alleen van buik naar rug draaien en andersom. Verder hem compleet genegeerd. Eerste avond anderhalf uur bezig geweest. Huilen, maar op den duur gaf hij zich over en is heerlijk gaan slapen. 2e avond duurde het nog maar een kwartier. En nu na een week leggen we hem in bed en gaan zelf naar beneden en hij blijft liggen en gaat slapen. Eerste dagen heeft hij 's middags niet geslapen (om het 's avonds makkelijker te maken), maar nu slaapt hij 's middags ook weer als een roosje. 's Avonds iets later naar bed.

Succes!

Hoi,
Hier was het gisteravond ook steeds raak, dat terwijl hij nu nog in een ledikant ligt, nadeel daaraan hij kan er niet zelf terug in,,haha
Weet wel van de oudste 2 dat als je ze consequent teruglegt, het snel genoeg beter wordt!
Die komen echt nooit uit bed als ze er eenmaal inliggen, maar die periode heeft eigenlijk elk kind, ik bleef zeker in de middag er wel eens langs zitten, maar negeerde ze dan volledig dan sliepen ze zo!

Gr MJ

Hoi,
Hier was het gisteravond ook steeds raak, dat terwijl hij nu nog in een ledikant ligt, nadeel daaraan hij kan er niet zelf terug in,,haha
Weet wel van de oudste 2 dat als je ze consequent teruglegt, het snel genoeg beter wordt!
Die komen echt nooit uit bed als ze er eenmaal inliggen, maar die periode heeft eigenlijk elk kind, ik bleef zeker in de middag er wel eens langs zitten, maar negeerde ze dan volledig dan sliepen ze zo!

Gr MJ

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht maar rustig af tot deze fase voorbij is. Huilen doet hij gelukkig niet. Als hij uit bed is, dan is hij alleen maar aan het spelen. De eerste nacht wilde hij er even niet in, maar toen hebben we iedereen op genoemd die hij leuk vond en gezegd dat die allemaal in een groot bed slapen. Was er geen probleem meer. Hij vind het in bed ook echt lekker, want hij kan zich er ook echt lekker innestelen. Gisteravond ging het wel beter. Dus we zien het wel.

Groetjes Manon

Fijn dat het nou wat beter gaat. Ik heb toen bij Shanice haar favoriete knuffels en pop gepakt en die ook op bed gezet. Dat vond ze ook wel fijn toen.

groetjes lisette

Fijn dat het nou wat beter gaat. Ik heb toen bij Shanice haar favoriete knuffels en pop gepakt en die ook op bed gezet. Dat vond ze ook wel fijn toen.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan