Uit beker drinken

Eline drinkt niet meer uit een flesje, al heel lang niet meer, maar wel uit een tuitbeker. Volgens het CB moet ze nu echt uit een beker gaan drinken.

Hoe pak ik dit aan? In mijn herinnering kon mijn oudste dat zomaar, heb geen idee meer hoe ik het toen aangeleerd heb....

Ze kan trouwens wel ook uit een rietje drinken.

Hoi,

Ik ben met Jesse aan het oefenen om uit een beker te drinken, ik doe dan een beetje drinken in de beker en dan drinkt hij et goed op. Maar als ik er te veel in doe, gaat alles er naast. Mijn tip is duss, beetje drinken om te beginnen.

Succes,

groetjes Linda

Feline drinkt nagenoeg altijd uit een gewone beker.En als de beker vol zit wil het nog wel eens mis gaan. Dus niet te veel drinken er in doen. En begin met water, plakt niet zo! haha

groetjes Maris

Die oefenbekertjes van Difrax zijn ook fijn, lekker smal en met een uitsparing voor de neus. Op de een of andere manier doen ze dan hun hoofdje meer naar voren ipv gelijk de beker achterover te gooien!
Ik gebruik hem nu voor na het tandenpoetsen (mijn zoontje is 15 maand nu) en hij wil hem nu steeds vaker zelf vasthouden. Beetje eng wel aangezien hij dan zijn pyjama al aanheeft

Groetjes Sas

Hoi.

Mette drinkt uit een beker als we aan tafel zitten en eten. Als ze aan het spelen is krijgt ze alleen een tuitbeker. Mette drinkt altijd water dus als het mis gaat (en dat is vaak) dan is het nat maar niet plakkerig. Ik doe kleine beetjes tegelijk in haar beker en als dit op is schenk ik bij uit een grotere kan wat ze erg interessant vind. Ze verslikt zich nogal eens doordat ze de beker ineens achterover gooit maargoed dat is een kwestie van wennen.

gr.Ing

Jesse drinkt nu al bijna 2 maanden uit een gewone beker...en hoe dat is gekomen....door mijn glas met Spa en Fruit, hij vind dat zo lekker, dus wilde hij steeds een slokje, in het begin ging het mis, maar elke dag geoefend en ineens van de één op andere dag kon hij het, en nu drinkt hij alles uit een beker....alleen als we weg gaan, nemen we z'n Nuby Beker mee.

Succes met oefenen...het gaat vrij snel!!

Groetjes
Angel en Jesse

Ik ben natuurlijk weer een onwijze muts, maar ik weet niet hoe dat bekertje van Difrax werkt. Moet je nou de hoge of de lage kant aan de mond doen????? Ik heb hem gekregen, dus verpakking is er niet meer.....

Terug
Bovenaan