Uit beker drinken

hoi hoi

het CB vind zoveel
als je kindje er nog helemaal niet aan toe is dan moet je het lekker zo laten vind ik
lukt het wel is het ook prima
maar dat "moeten"  hoeft van mij niet zo hoor.

groetjes moekje

hoi hoi

bij djess ging het eigelijk ook vanzelf... ze nam altijd slokjes uit mijn glas water maar dan moest ik dat altijd geven... heb op een geven moment tegen der gezegt 'nee djesslyn grote meid ga maar zelf drinken met twee handjes vasthouden he' en vanaf die dag ging het eigelijk gelijk goed en nu heeft ze der eigen prinsesen beker waar ze altijd uit drink.. wel krijgt ze nog een een flesje savonds mee naar bed.

groetjes jess

anouk drinkt ook nog hoofdzakelijk uit een tuit beker.ze kan wel uit een gewone beker drinken maar dan gaat het wel eens te snel,en komt er teveel.
ook drinkt ze wel uit een rietje.
s avonds nog wat warme melk uit een fles.
gr petra

Jennifer drinkt eigenlijk alleen uit een tuitbeker of een rietjes beker.

Ik zat er laatst al aan te denken om eens met een gewone beker te beginnen. Na het tandenpoetsen krijgt ze uit een gewone beker nog ff wat water, maar die houd ik altijd vast .. en laatst gaf ik hem gewoon aan haar en ze dronk er keurig uit. Achteraf dacht ik he deed ze dat nou zelf.... ging helemaal onbewust!!
Dus misschien wordt het wel tijd.

gr. ilone

Ik vind dit soort dingen altijd een beetje moeilijk hoor! In de praktijk gaan dingen nu eenmaal anders toch....  
Brian krijgt van ons alleen drinken uit een beker als hij in de kinderstoel zit Dus iig bij de maaltijden. Mij hebben ze op het cb eens verteld dat drinken uit een rietje dezelfde techniek vereist als "normaal" drinken! Zo schijn je  dezelfde spieren te gevbruiken als bij praten!! Dus daar zou je voor kunnen kiezen Brian heeft zo'n beker met een rietje van Nuby bevalt me erg goed

succes
Achnita

Terug
Bovenaan