Uit de onzekerheid.

A

Anoniem

Guest
En helaas door een ongi. Net op de wc helderrood bloed en de krampen komen ook direct om de hoek zetten.
Definitief alle hoop weg na deze wcgang! Wacht het nog heel even af en zal dan mijn nod weer aanpassen voor onze volgende ronde. Ook weer een ronde niets, in afwachting op ivf, dus nog even rust!
En dan zal je zien, morgen geen ongi te bekennen en een donkerde test. :) Nee, daar ga ik niet meer vanuit nu!

Afgelopen week heb ik een hoop positieve berichten gepost, maar het lijkt wel of ik direct daarna weer een negatief bericht 'moest' posten. Een hectische week achter de rug, veel ups en veel downs, helaas met een down geeindigd...

Meiden thanx voor jullie begrip en tips! Ik zal proberen jullie niet nog een keer zo in de spanning te laten zitten!

Liefs Daisy

Ah meid.... Balen Bah!!!!

Vind het heel rot voor je! Ik had Jou3eerder een òindje gegund dan mezelf!

Even down zijn hoort hier natuurlijk bij. Maar hoop dat je je positiviteit weer snel hervind. En wie weet de eerste keer ivf misschien wel 2 of drie Kindjes tegelijk!

Liefs en een dikke knuffel!

Hier ga je toch van vloeken?! Verdomme, meis. Had het je zo gegund!! Flink balen :( Hopelijk duurt de wachtmaand niet al te lang en kunnen jullie vol goede moed door naar IVF. Hou je taai!

Liefs xx

Verdomme Daisy, wat een klote bericht enne....dit was niet de afspraak! Bah! Wat een emotionele achtbaan....Je weet nu iig wel waar je aan toe bent maar wat een schrale troost zeg! Pfff....

Hoop dat je gauw weet wanneer je kan beginnen met IVF en dat jullie eigen wondertje niet lang meer op zich laat wachten! En trouwens, ons in spanning laten zitten geeft niet maar voor jezelf is afgelopen ronde, redelijk 'killing' geweest! Wij staan altijd voor je klaar meid, vergeet dat niet!

Liefs Lynn.

Flink balen meisje!!!!Hou moed!En idd, met lynn eens,....daar zijn we voor, om elkaar te steuenen!Dikke kussssssssssss

Ach meid toch...
Da's echt vreselijk balen!
Ik hoop echt dat je met ivf een wondertje krijgt!

Heel erg veel succes meid en we zijn er inderdaad om je te steunen.

Heel erg veel liefss

jeetje daisy wat een verschrikkelijke onzekerheid hebben jullie achter de rug zeg... aan de ene kant kun je nu idd verder maar net wat lynn zegt is dit maar een schrale troost... houd moed en ik weet zeker dat jullie ook een engeltje mogen verwelkomen... veel liefs linda

Jeetje meis... Wat hebben jullie in een onzekerheid gezeten zeg! En ook ik gunde jullie een positieve test!
Echt super klote dat er een doorbraak van ongi is:-(

Ik hoop echt dat jullie snel zwanger mogen zijn!

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan