Uit de onzekerheid.

Nou, zeg... Hier moet ook en 'vind ik niet leuk' knop komen... Succes de komende tijd, ondanks dat je nu wat zekerheid hebt. Helaas de verkeerde kant op. En je mag ons altijd schrijven, ook de negatieve kanten. Die horen er helaas bij en hebben velen van ons ook. Samen weer door, hopelijk snel weer positieve berichtjes want het is je zoooo gegund!

Liefs van Mar

Hey Daycey!

Nee toch!!!! O meid ik baal met je mee hoor!!
Had het je zo gegund!

Doe rustig aan en geniet van elkaar!

Wat een klote bericht! Kan het niet anders zeggen! Je mag echt ontzettend balen natuurlijk! Gadver

meid toch wat een rot nieuws, we leven allemaal met je mee. Hoop dat de ivf snel gaat en je snel zwanger betn meid!

De spanning is voor jezelf het ergst meid. En daar is dan nu wel een einde aan. Geen vage test, maar gewoon bloed. Flink uithuilen en met opgeheven hoofd naar de ivf. Probeer deze maand iets meer je rust te pakken. Duimen zijn hier even op dit moment stopgezet. (even rust, ze zijn een beetje blauw) Ik had het echt gehoopt voor je, maar wens je heel veel succes toe met de ivf.

Eehhh ballen,,,zeg ppfff
Kom op meid hoofd om haag
Hele dikke knuff

Lieve daisy,
Ik ken je nog helemaal niet goed, maar heb wel je verhaal gevolgd en met je mee geleefd. En ik vind het echt heel vervelend voor je!
Ik hoop echt dat de ivf jou een heel mooi wondertje gaat geven. Houd moed en weet dat hier veel meiden aan je denken.

Liefs maartje

Jeetje Daisy, wat een klote iets!! Ben wel blij dat je nu ook voor jezelf duidelijkheid hebt maar hadden toch gehoopt op een andere uitslag!
Dat jullie maar snel met ivf kunnen beginnen en er snel een klein wondertje mag komen, het is jullie zo gegunt!!!

liefs.

Terug
Bovenaan