uit elkaar

Ik weet niet zo goed waar mijn verhaal thuishoort dus doe ik het maar hier.
Na de zoveelste ruzie met mijn vriend om zijn ouders heb ik besloten om bij mijn vriend weg te gaan.
Alleen weet ik eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik het moet aanpakken.
Ik heb na de bevalling besloten om niet meer te gaan werken dus ik heb ook geen geld.
En hoe kom je snel aan een huis kamer etc.
Ik hoop dat andere ouders wat tips of ideen hebben.
Want momenteel zie ik het allemaal niet meer zitten.
Alvast bedankt.
 
hallo anoniem,
ik heb geen advies voor je. maar ik wens je heel veel sterkte en succes. en ik hoop dat je snel een eigen thuis hebt.

Groetjes M.

P.s swwy dat ik me er mee bemoei maar is dat wel een goede reden om door je schoonouders weg te gaan bij je vriend? ik weet dat het me niks aan gaat. maar als nog? van hem houdt..

 
Hoi Anoniem, wat erg dat het zo moet gaan! Ik zou als ik jou was eerst de geldzaken regelen en dan op huizenjacht. Misschien kun je nog even in je huis blijven wonen of bij je ouders? Via woningbouwverenigingen of particulieren kun je woningen, appartementen huren. Ik wens je in ieder geval veel sterkte, hou oud is je kindje?
 
wat vervelend, is het dat je echt niet meer van je vriend houd? of alleen de ouders.... dat moet toch optelosen zijn? een tijdje rust voor jullie als gezin doet wellicht wonderen. maar ja ik denk dat je dat wel goed overdacht hebt en dus veel sterkte voor de toekomst en laat je geluk met je kleine er niet onderdoor gaan.
 
Hoi, allereerst sterkte!!!

Ik weet precies hoe je je voelt, ok ik sta op t punt een alleenstaande mama te worden.
Ik zou ook eerst de geldzaken proberen te regelen en dan eens kijken bij www.woningnet.nl of www.directwonen.nl

Sterkte en heel veel succes met het snel vinden van woonruimte!!!

Liefs
Claudia
 
Door mijn schoonouders hebben we dagelijks ruzie, en mijn vriend staat dan aan hun kant.
En ik heb gewoon geen zin meer om mijn kind hierin op te voeden.
En mijn kindje is nu 10 maanden en het gaat zo ook al 10 maanden.
Ik wil dat mijn kindje gelukkig word opgevoed en niet in een huis vol spanning.
En ik heb alleen nog maar een moeder maar aangezien zij gehandicapt is kan ik daar ook niet wonen.
Zij woont in een speciale woonvorm.
En bedankt voor het advies van Fiom ik ga er gelijk even informeren.
 
Sterkte meid!!! Ik heb helaas geen tips voor je, behalve bij je ouders gaan wonen, als dat gaat, of een blijf van mijn lijf huis (weet niet hoor, of kan dat). Misschien dat je vast de sociale dienst kan bellen, die kunnen je misschien verder helpen.

heel veel sterkte in elk geval!!!
 
Terug
Bovenaan