uit elkaar

Ik ben een alleenstaande moeder. Ik werk wel maar ook niet van harte hoor...
Je kan het beste even bij je huisarts langsgaan. Die weet precies waar je wezen moet. Ook krijg je dan van hem een medische urgentie, zodat je snel een huis krijgt. Verder moet je je melden bij de sociale dienst voor een bijstands uitkering. je moet je dan inschrijven bij het CWI in je gemeente en gelijk een uitkering aanvragen.
Sterkte!
 
Ook bij mij was een van de hoofdreden dat ik ben gaan scheiden van mijn ex zijn ouders. Heel veel bemoeienissen en hij zei alleen maar ja en amen. Nu heb ik de grootste problemen met de omgang. Zij zijn aan het touwtrekken en meneer vind alles maar prima. Zorg dat je in ieder geval nog wel kan praten met je vriend. Hij is tenslotte toch de vader. Al gaat het praten alleen maar over de kleine je zit er toch 18 jaar aan vast. Mocht je nog vragen hebben je mag mijn email wel hebben als je wilt en anders heel veel succes.
 
Tja waardeloos als je vriend partij kiest voor zijn ouders. Je kiest voor je partner en dat betekent dat je ook bij onenigheid tussen je ouders en je partner voor je partner kiest. Als jouw vriend dat niet kan, kan hij blijkbaar niet echt voor jou kiezen. Dan kun jij niet anders dan de keus maken, jammer hoor.
 
Terug
Bovenaan