uit eten met baby

Hoi Asja, ik zou denk ik het meeste zitten met de tijd, 8 uur is echt onmogelijk Dan hoort je kleine lekker in zijn eigen bedje te liggen!! Bij ons is 7 uur bedtijd, als het dan eens iets later is, krijg je zo'n huilkindje wat tegen zijn slaap aanzit, dus niet echt leuk, zeker niet als het een gezellig avondje uit moet zijn. Ik vind dat als ze iedereen erbij willen hebben, ze zeker rekening met de kids moeten houden!!. Het restaurant op zich zou ik me niet te druk over maken, zeker is het geen hele kleine baby meer, maar juist de grotere baby vind gezelschap en aandacht heel erg leuk. Ook vind ik een voordeel dat ze al een hapje mee-eten, wat papa em mama goed vinden natuurlijk. Dus de tijd in het restaurant krijg je wel gevuld, en zou ik gewoon op me af laten komen. Neem gewoon iets lekkers mee, en iets voor te spelen, komt het allemaal wel goed. Heel veel succes Wendy

Wat een toestand zeg! Pff... Ik zou niet meegaan met je kindje, gewoon omdat het dan bedtijd is. Als het in de namiddag was geweest was ik dnek ik wel meegegaan... Kan je kindje niet naar de oppas?

het is al weer een tijd geleden dat ik dit topic plaatste.
Ik zal even vertellen hoe ik me er uit gered heb!
Vorige week vrijdag was het etentje. Daadwerkelijk dus pas om 20.00 uur. Nu was het zo dat ik de dag erop een afspraak had in de zelfde plaats als waar mijn ouders wonen. (1 uur rijden)
Ik heb toen vrijdagmiddag mijn dochtertje naar mijn ouders gebracht en omdat ik er zaterdag toch weer heen moest rijden haar toen pas weer op gehaald.
Voor het eerst dat ze ergens anders sliep zonder ons dat was wel raar.
Mijn schoonouders baalden er best een beetje van.
Mijn schoonzus had haar baby (paar weken jonger) wel bij zich. Ze zag mij echt als een ontaarde moeder, zeker toen ik het niet laten kon om te zeggen: ik vind het zo veel fijner dan heb ik zelf en beetje rust.
Zij hebben de hele avond hun handen vol gehad aan de kleine en als klap op de vuurpijl lekte zijn luier door (poep) op de witte jurk van mijn schoonzus!
Ik kon het niet nalaten om naar mijn man te grijnsen...
Al met al was het voor ons dus een geslaagde avond. Zonder baby

groeten Elke

Wat goed dat je het zo hebt opgelost!
En wat zou ik hebben gelachen met die poep-situatie!
Sil

Hoi,

! Fijn dat het zo is opgelost, zowel voor jullie als voor Jasmijn.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan